JMD
Well-known member
Dat wordt lastig in Salt Lake City... (want daar zijn de Spelen dan)De winterspelen kunnen worden verplaatst naar de zomer.
Dat wordt lastig in Salt Lake City... (want daar zijn de Spelen dan)De winterspelen kunnen worden verplaatst naar de zomer.
En tijdens het toernooi wéér een paar jaar.Ik wel, wéér 10 jaar ouder.
En nog steeds met z'n allen op dit forum.Ik wel, wéér 10 jaar ouder.
Je hebt een tijdmachine gevonden?WK1938 in Noord Korea
Als je 2038 bedoelt, dat kan niet, er kunnen nooit twee WK’s achter elkaar op hetzelfde continent plaatsvinden.WK1938 in Noord Korea
Details! Geld lost dat wel opAls je 2038 bedoelt, dat kan niet, er kunnen nooit twee WK’s achter elkaar op hetzelfde continent plaatsvinden.
Het is tijd voor Oceanië. Doe maar een gezamenlijk bod van Nieuw-Zeeland, Vanuatu, Fiji, Samoa, Amerikaans Samoa en Papua Nieuw-Guinea.Als je 2038 bedoelt, dat kan niet, er kunnen nooit twee WK’s achter elkaar op hetzelfde continent plaatsvinden.
Het zal dan wel Europa of zuid Amerika worden verwacht ik zo
Ik denk 2-0.Het is tijd voor Oceanië. Doe maar een gezamenlijk bod van Nieuw-Zeeland, Vanuatu, Fiji, Samoa, Amerikaans Samoa en Papua Nieuw-Guinea.
Als Australië nog bij Oceanië had gezeten was dit nu het moment geweest voor een bod voor 2038…Het is tijd voor Oceanië. Doe maar een gezamenlijk bod van Nieuw-Zeeland, Vanuatu, Fiji, Samoa, Amerikaans Samoa en Papua Nieuw-Guinea.
Met die 6 wordt het toch ook mooi? En uiteraard allemaal automatisch geplaatst.Als Australië nog bij Oceanië had gezeten was dit nu het moment geweest voor een bod voor 2038…
Ja, leuk! Iedere groep op een andere eilandengroep.Het is tijd voor Oceanië. Doe maar een gezamenlijk bod van Nieuw-Zeeland, Vanuatu, Fiji, Samoa, Amerikaans Samoa en Papua Nieuw-Guinea.
Dat bod zou gewoon kansloos zijn…Met die 6 wordt het toch ook mooi? En uiteraard allemaal automatisch geplaatst.
Geef de FIFA genoeg geld en ze doen het hoor.Dat bod zou gewoon kansloos zijn…
Jep, punt is alleen dat ze dat nou net niet hebbenGeef de FIFA genoeg geld en ze doen het hoor.