The road to.......laten we eerst de Kuip maar nemen!

Mommiej

Well-known member
Vorig jaar vak 3 in bus 333, nu vak 3 in bus 105!
wij gaan naar de Kuip!


busnummer dus al bekend.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Mooi hoor, die spanning voorafgaand aan de finale. Komen weer allemaal herinneringen aan 17-05-2009 naar boven.

Geniet ervan mannen!
 

erka

Well-known member
Zenuwen beginnen nu echt te komen.

Ik heb net even wat beelden teruggekeken van Heerenveen-Twente. Dat was qua sfeer een van de mooiste bekerfinales in Nederland denk ik.
 

Joost

Well-known member
Geniet ervan jongens. Prachtig affiche en een prachtige prijs voor zowel Groningen als Zwolle.
Ik heb het drie keer meegemaakt maar het blijft iedere keer weer ontzettend bijzonder.
 
G

Gast

Guest
Heel veel zin in, en helemaal na de laatste training van vanmiddag en de uitzwaaitaferelen op de ceintuurbaan....kippenvel.
Eerlijk gezegd denk ik dat Groningen morgenavond de beker meeneemt, zijn de laatste weken gewoon super in vorm, maar we gaan het zien.
 
G

Gast

Guest
BV is helaas niet in staat om te komen. Zelf hem ik wel de mogelijkheid, maar broer gevegt heeft andere belangrijke zaken te doen.
Of ik daadwerkelijk ga hangt af van oa een verbouwing waar ik mee bezig ben.

En, ga je mee morgen?:eek:
 

gevegt

Well-known member
En, ga je mee morgen?:eek:
Nee.

Morgen mag ik nieuwe leidingen onder de vloer leggen zodat de loodgieters maandag de nieuwe CV installatie af kunnen maken. Met dank aan een lijnentrekker die de afgelopen twee dagen ziek was.

Wel ga ik natuurlijk kijken hoe PSC voor de tweede keer de dennenappel mee naar Zwolle neemt.:duim:
 
G

Gast

Guest
Nee.

Morgen mag ik nieuwe leidingen onder de vloer leggen zodat de loodgieters maandag de nieuwe CV installatie af kunnen maken. Met dank aan een lijnentrekker die de afgelopen twee dagen ziek was.

Wel ga ik natuurlijk kijken hoe PSC voor de tweede keer de dennenappel mee naar Zwolle neemt.:duim:

Okay jammer, succes daarmee dan maar.:duim:

FORZA ZWOLLE
 

Kevah

New member
Dat het maar een mooie wedstrijd mag worden! Beide ploegen die fris op de aanval spelen, een echte beker thriller met een verlenging, 3-3 en vervolgens via een lange penalty reeks een winnaar die toch net het mooiste heeft gevoetbald.

Maar vooraf ga ik wel hupsen voor Zwolle. Die spelen in mijn ogen het leukste voetbal op het moment.
 

erka

Well-known member
Matchday!!!!!

Nog twee uurtjes en dan gaan we maar eens die kant op. Ruim de tijd genomen. Volgende keer is pas weer over 26 jaar.
 

SanMark.

Well-known member
Nee.

Morgen mag ik nieuwe leidingen onder de vloer leggen zodat de loodgieters maandag de nieuwe CV installatie af kunnen maken. Met dank aan een lijnentrekker die de afgelopen twee dagen ziek was.

Wel ga ik natuurlijk kijken hoe PSC voor de tweede keer de dennenappel mee naar Zwolle neemt.:duim:

.
 
Bovenaan