gevegt
Well-known member
Wat een slecht voetbal.
Maar de spanning maakt veel goed!
Wat een slecht voetbal.
Maar de spanning maakt veel goed!
Dat gaan ze zo zeggen. Op zeker.Als je voor ??n van de beide ploegen bent wel ja..
Hahn oogt weer eens onzeker.
De eerste tien wedstrijden was hij gewoon ruk, daarna is hij per wedstrijd beter geworden. Toch is hij nog steeds vaak onzeker waardoor hij een bal niet gewoon pakt maar stompt.Hahn speelt een fantastisch seizoen. Is te goed voor de bank van Feyenoord.
Ik hoor dat Hoessen niet eens bij de selectie zit , dat is toch dat grote talent uit Limburg wat via Ajax wel even door zou stomen naar een grote club in Europa?
Als je van Ajax komt duurt het wel een jaartje of twee eer je het spel van Groningen door hebt.Ik hoor dat Hoessen niet eens bij de selectie zit , dat is toch dat grote talent uit Limburg wat via Ajax wel even door zou stomen naar een grote club in Europa?
Volgens mij viel dat wel mee. Op jonge leeftijd weggekocht door een PL club (Fulham?) waarna hij weer terug keerde naar Nederland en bij Ajax (die 'm op pikte voor de gok) al bleek te kort te komen voor de top. Ik denk dat hij bij Groningen wel op zijn niveau zit.
wat een kutpot trouwens.
wat een kutpot trouwens.