The Jukebox

Unregistere

Well-known member
Die kans lijkt mij erg klein hoor. ;) Ik vond dit nummer trouwens ook niet top, maar had het beluisterd na het interview in AD waarin ze samen met haar opa aan het woord kwam. Dus was wel nieuwsgierig.
 

de waan

Well-known member
Ze is achtergrondzangeres bij Eefje, voor zover je dat nog niet wist.

Dat Boudewijn haar opa is, wist ik dan weer niet.
 

Unregistere

Well-known member
Ze is achtergrondzangeres bij Eefje, voor zover je dat nog niet wist.

Dat Boudewijn haar opa is, wist ik dan weer niet.

Dat las ik later ergens of misschien zelfs wel in het verhaal. Goede keuze voor The Spinners!

Artiest: Meindert Talma
Album: Minna (2021)

[video]
 

Batigoal

Well-known member
Muntje voor de 'Belgische Interpol' Customs en hun hit Justine. Helaas zijn ze in 2018 gestopt omdat ze geen zin meer hadden om hun oude nummers nog te spelen.

 

U.G.

Well-known member
Waar is die huis deejay hier nou gebleven, met de voor mij altijd onbekende pokoes :)

Doe ik er eentje uit way way way back. Eigenlijk van voor mijn tijd, maar het doet me zo denken aan het allereerste uitgaan in je leven, de brugklas-discoavond.

Sympathieke gasten dit, een veel voorkomende Britse variant op motown.

 

leo1949

Well-known member
Ik heb wel een muntje voor de jukebox voor dit 16 jarige Ierse meisje.
Waar we beslist meer van gaan horen.

THIS STREET JAM IS BETTER THAN A CONCERT​

Allie Sherlock live met Hero.

 
Laatst bewerkt:

Makanaky

Well-known member
Geen elektronicaliefhebber annex -volger. Maar dit is wel heel goed. Schijnt dat het vorige album echt een klassieker is.
 

Batigoal

Well-known member
Een muntje voor het nieuwe album van The Killers. Ze wijken af van hun andere albums door meer de Country-route op te gaan, als ode aan (de eerdere jaren van) Bruce Springsteen. Op het album wordt ieder nummer voorafgegaan door een audiofragment van een interview met mensen die in kleine, afgelegen dorpjes wonen in Amerika. Het zal niet bij iedereen die van hun voorgaande muziek houdt in de smaak vallen, maar ik vind het een heerlijk rustig en sfeervol album.

 
Bovenaan