Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Die kans lijkt mij erg klein hoor. Ik vond dit nummer trouwens ook niet top, maar had het beluisterd na het interview in AD waarin ze samen met haar opa aan het woord kwam. Dus was wel nieuwsgierig.
Muntje voor de 'Belgische Interpol' Customs en hun hit Justine. Helaas zijn ze in 2018 gestopt omdat ze geen zin meer hadden om hun oude nummers nog te spelen.
Waar is die huis deejay hier nou gebleven, met de voor mij altijd onbekende pokoes
Doe ik er eentje uit way way way back. Eigenlijk van voor mijn tijd, maar het doet me zo denken aan het allereerste uitgaan in je leven, de brugklas-discoavond.
Sympathieke gasten dit, een veel voorkomende Britse variant op motown.
Een muntje voor het nieuwe album van The Killers. Ze wijken af van hun andere albums door meer de Country-route op te gaan, als ode aan (de eerdere jaren van) Bruce Springsteen. Op het album wordt ieder nummer voorafgegaan door een audiofragment van een interview met mensen die in kleine, afgelegen dorpjes wonen in Amerika. Het zal niet bij iedereen die van hun voorgaande muziek houdt in de smaak vallen, maar ik vind het een heerlijk rustig en sfeervol album.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.