The Jukebox

Unregistere

Well-known member
Grappig dat je die precies gisteravond post. De nieuwste plaat van MICH was namelijk het maandcadeautje van de supportersclub van Excelsior. Album en een boekje met de teksten en allerlei tekeningen, inclusief begeleidend briefje. Inderdaad geen verkeerd album. Plofte gistermiddag op de mat.

De eerste plaat, uit 2017, was destijds ook al een keer het maandcadeautje. Dat blijft wel het leuke daarvan, want ik had beide albums zelf waarschijnlijk niet direct gekocht en dan had de naam MICH mij verder ook niet zo gek veel gezegd.
 

Unregistere

Well-known member
Vandaag toevallig even een lunch gedaan met de vrouw met de Thermals-tattoo die ik ken. Dus nu gelijk weer even geïnspireerd om The Thermals te draaien. More Parts Per Million, de plaat uit 2003. Altijd een aardige energiestoot. Muntje voor deze band!

[video]
 

Atreides

Well-known member
Vandaag gaat mijn muntje naar de Britse singer-songwriter afkomstig uit het idyllische dorpje Bath.

 

Unregistere

Well-known member
Vandaag doneer ik het muntje aan een Zweedse dame, die in 2018 nog het lekkere album Honey uitbracht. De laatste dagen draai ik Robyn intensief.

[video]
 

Makanaky

Well-known member
Superplaat van de Flaming Lips. Na 35 jaar 1 van je beste werken afleveren, petje af:
En dan kwam deze ook nog voorbij in de afspeelsuggesties, heerlijke combi wel:
 

Ska P 187

Well-known member
Yes I is back, iI still is game!
Zeker mede dankzij onderstaande man die als je nog wat over hebt in elke man de player losmaakt.
Held!

 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: U.G.

U.G.

Well-known member
Brown suga baby 😊, het Voodoo album ook. Kerel is goed.

Ook ff een muntje doen, voor iemand die het ooit meende ;)

 

Unregistere

Well-known member
Spoon heeft een groot deel van het oeuvre heruitgebracht. Een mooie kans voor iedereen die deze band nog niet zo goed kent. Onder de opnieuw uitgebrachte releases bevindt zich ook het heerlijke Girls Can Tell uit 2001. Muntje voor deze fantastische band!

[video]
 

Ska P 187

Well-known member
Dit krijg je dus wanneer je alleen maar werkt en nooit op het strand zit. Ik kende deze man dus helemaal niet, maar W een TF lekkere muziek.
Ladies and gentlemen, hij ging dan wel niet van ashy naar classy, maar he will get you in to some assy.

 

Unregistere

Well-known member
Het is wel weer eens tijd voor een muntje voor Kanye West, zeker zo in verkiezingstijd.

[video]

Effe 9 minuten knallen met een van zijn beste songs ooit.
 
  • Leuk
Waarderingen: U.G.

U.G.

Well-known member
The Quest met mr. Muhammad, grijs gedraaid dit op m'n platte high tech walkman :D

Memory lane man.

En make Kanye West 2010 again ! En zich dan alleen maar met muziek bezig houden.
 

Unregistere

Well-known member
Van Loma is het een heel kleine stap naar Lomelda. Qua naam in ieder geval. Het is de artiestennaam van Hannah Read. Inderdaad, weer een dame. Ze heeft een fijne lo-fi plaat opgenomen, simpel getiteld Hannah. Daar mag wel een muntje aan worden besteed.

[video]
 

Unregistere

Well-known member
Beabadoobee is de artiestennaam van Beatrice Laus, een 20-jarige Brits-Filipijnse singer/songwriter met een voorliefde voor Pavement en andere 90's indiepop. Ze voelt zich ook verwant met dames als Soccer Mommy en Snail Mail, dus @de waan moet dit ook zeker eens een kans geven. Vandaag een muntje voor een nummer van haar debuutplaat Fake It Flowers.

[video]
 
Bovenaan