The Jukebox

erka

Well-known member
En deze is helemaal geweldig, wow!

1927, Blind Willie Johnson, Nobody's Fault But Mine

 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Vandaag gaat mijn muntje naar een nummer van de soundtrack van Black Panther. Keuze genoeg, staan zeer sterke songs op. Maar ik kies dan toch het nummer waarop ook Anderson .Paak opduikt. Met James Blake trouwens.

 

erka

Well-known member
Ik heb er weer eentje gevonden.

Bullfrog Blues, William Harris, 1928


Later natuurlijk bekend van Rory Gallagher.

Ik heb echt een nieuwe hobby. Wat een goudmijn, die Mississippi Blues.
 

erka

Well-known member
Vandaag maar eens het briljante debuutalbum Licensed to Ill van de Beastie Boys teruggeluisterd. Elk nummer op dat album is een feest.


 

Unregistere

Well-known member
Weekendvoetbal, weekendmuziek, alles voor het weekend!!!

En ja, dampende weekendmuziek, dan moet je Miguel hebben natuurlijk. Deze keer een wat oudere, van Kaleidoscope Dream uit 2012.


Hij zong al me too voor #metoo in zwang was.
 

Unregistere

Well-known member
En gelijk daar achteraan een muntje voor The Time. Draai nu namelijk zelf ook de titelloze, uit 1981. Heerlijke plaat natuurlijk, geproduceerd door Jamie Starr (en dat was dus Prince).

Geloof me, dat hoor je ook in positieve zin terug:

 

U.G.

Well-known member
En gelijk daar achteraan een muntje voor The Time. Draai nu namelijk zelf ook de titelloze, uit 1981. Heerlijke plaat natuurlijk, geproduceerd door Jamie Starr (en dat was dus Prince).

Geloof me, dat hoor je ook in positieve zin terug:

De kerel was ook gewoon ?cht goed.

Ik sluit ff aan met een minder bekende van hem :

 

Unregistere

Well-known member
Netjes! Dan doneer ik mijn muntje aan Superorganism. Eindelijk is hun titelloze plaat uit. Was het wachten waard, maar dat was op basis van deze supersingle al duidelijk:

 

Unregistere

Well-known member
Young Fathers heeft ook weer een nieuwe plaat gemaakt. Cocoa Sugar heet die en net als de voorgangers is het weer een bijzonder werkstuk geworden, dat diverse urban invloeden mixt met rock en pop. Weer een moderne stadsplaat geworden dus eigenlijk. Muntje voor deze Schotten!

 

Unregistere

Well-known member
Vandaag heb ik zin in een nummertje van Wendy & Lisa, omdat ik zojuist het album Eroica uit 1990 uit de kast trok. Prima plaat! Muntje voor mevrouw Melvoin en mevrouw Coleman dus.

 
Bovenaan