The Jukebox

Unregistere

Well-known member
Ik zie ze niet, maar doneer toch maar een muntje aan Kacey Musgraves. Want dat verdient ze voor haar fantastische nieuwe plaat Golden Hour. Folk / alt. country van zeer hoog niveau:

 

Janssen

Well-known member
The Jukebox

Ben er van de week ook aan begonnen. Vrij poppy voor een countryplaat maar erg leuk.
 

Unregistere

Well-known member
Ja, helemaal niets mis mee (behalve dat ik het filmpje hier niet zie, maar vooruit)!

Muntje gaat vandaag dan maar naar Jack White. Nummertje van Boarding House Reach, zijn vrij bijzondere nieuwste plaat. Gaat echt alle kanten op. Deze opener vind ik in elk geval tof:

 

U.G.

Well-known member
Heerlijke Salsa voor bij dit weer. Once again Victor.

" Yo no sabia pero contigo aprendi " :duim:

 

Unregistere

Well-known member
Muntje gaat vandaag naar de nieuwe Johan, genaamd Pull Up. Verrassende rentree na acht jaar en het valt zeker niet tegen!

 

Unregistere

Well-known member
Muntje is vandaag voor Ben Harper en Charlie Musselwhite, die samen weer een fijn plaatje hebben gemaakt. Zo klinkt vakmanschap:

 

Unregistere

Well-known member
Goat Girl heeft ook een fijne debuutplaat gemaakt. Vier jonge meiden uit Londen, die een soort muziek maken die ze zelf 'country sleaze' noemen. En dat is gewoon leuk! Muntje voor hen dus, al zie ik de clip zelf niet.

 

Unregistere

Well-known member
Vandaag gaat de munt naar Ciaran Lavery. Geweldige plaat gemaakt, Sweet Decay. Vol fijne luisterliedjes. Zal wel flink onder de radar blijven, maar voor mij waarschijnlijk nu al de vaste singer-songwriter plek in de top van mijn jaarlijstje.

 

Unregistere

Well-known member
En ook Janelle Mon?e verdient een munt uiteraard. Haar Dirty Computer staat tot nu toe hoog in mijn tussenstand platen van het jaar:

 

Unregistere

Well-known member
SOB x RBE is een opkomend hiphopcollectief, dat al de show stal op de soundtrack van Black Panther met een ijzersterke bijdrage. Debuutplaat mag er ook zijn. Muntje voor hen dus vandaag:

 

Batigoal

Well-known member
Mijn muntje gaat naar de jonge veteranen uit Schotland, die na een uitstapje weer de studio zijn ingedoken voor een nieuw album voor hun eigen band. Het recentste album van Franz Ferdinand luistert lekker weg en ik kan uit eigen ervaring zeggen dat dit nummer het live verrassend goed doet.

 
Bovenaan