The Jukebox

Satyr

Administrator
Forumleiding
Coen en Kevin uit Heerlen/Valkenburg brachten hun debuut helemaal zelf uit, waarna ze werden opgepikt door een groot (metal)label, Napalm Records. Hun tweede release komt in juni uit en dit is de eerste video. Ik heb zelf ook nog een minuscule voetnoot, ik heb voor de mannen de teksten doorgelezen en wat kleine wijzigingen voorgesteld, zodat het beter in de muziek paste.

 

Unregistere

Well-known member
Kreeg een berichtje van Moon, dat ze ondanks alle ellende met Lars de stad Groningen wel kon waarderen. En of ik nog een beetje Groningen-promotie wilde doen hier. Tja, dan kan je geen nee zeggen. Zelfs niet als je de clips niet zelf kunt zien.

Maar speciaal voor Groningen en Moon een muntje voor Kraantje Pappie, die in zijn nieuwste hit ook allerlei plaatsen in Groningen noemt. Denk dat Abubakari ze allemaal wel kent!


'k Heb je al een poos niet gezien in de stad, mijn jong!
 

Makanaky

Well-known member
De Shooters! Lekker lam op woensdagnacht nog even een laatste biertje halen en kansloos 'dansen', jaar of 15 terug. Pintelier is leuk, maar er zijn fijnere biercaf?s in Stad.
 

Maasveld

Well-known member
De Shooters! Lekker lam op woensdagnacht nog even een laatste biertje halen en kansloos 'dansen', jaar of 15 terug. Pintelier is leuk, maar er zijn fijnere biercaf?s in Stad.
Haha, daar ben ik een paar jaar geleden ook nog geweest. Uitstekende omschrijving inderdaad.
 

Unregistere

Well-known member
Drie uur Marco Borsato, da's veel erger man. Dan wil je daarna alleen nog maar coltruien aan en praat je alleen nog maar in pathetische volzinnen.
 

Abubakari

Well-known member
Dan weet jij dus hoeveel liter gal ik kots als ik de verschrikkelijke k*tmuziek van types als Kraantje Pappie hoor. Want van Marco Borsato word ik ook ernstig misselijk, maar iets minder als erg als bij KP.
 

Unregistere

Well-known member
Dan weet jij dus hoeveel liter gal ik kots als ik de verschrikkelijke k*tmuziek van types als Kraantje Pappie hoor. Want van Marco Borsato word ik ook ernstig misselijk, maar iets minder als erg als bij KP.

Kan ik me niet voorstellen, maar ieder zijn ding!

We gaan door naar Parquet Courts. Deze helden hebben weer een nieuw album uitgebracht, getiteld Wide Awaaaaake! en hij is weer meer dan lekker. Muntje voor hen dus. Denk dat Waan wel effe meerockt!

 

Abubakari

Well-known member
Denk dat de waan dit nou juist een minder nummer vindt. Ik wel in elk geval. Driekwart plaat vind ik goed, maar er staan minimaal 3 nummers op waar ik niet veel aan vindt. Blijft overeind staan dat PC een prima band is.

Van de voorproefjes smaakte deze mij toch het best.

 

Abubakari

Well-known member
Al is er op een Nederlands voetbalforum uiteraard maar 1 nummer van die plaat wat hier ECHT geplaatst moet worden. Total Football, de opener. Hoort wat mij betreft ook bij de toppers op deze plaat.

 

Unregistere

Well-known member
Lekker weer, goed voor een zomers plaatje. Zoals Otel van Ertebrekers, een door Flip Kowlier opgezette band. Zij krijgen het muntje van vandaag, heute, maintenant, nu.

 

Makanaky

Well-known member
Nog 2 nachtjes slapen tot de Moskovische nachten in alle ernst hun aanvang nemen. Langer en wilder dan de Brabantse, is mij verteld:

 

Makanaky

Well-known member
Na de zomer komt John Grant met een langverwacht solo-album, waaraan ook weer leden van Midlake aan zullen meewerken. V??r deze Alleingang was hij leadzanger van een band met een Russisch getinte naam, The Czars:

 

Makanaky

Well-known member

Zometeen in St. Petersburg trappen Iran en Marokko hun WK af. Uit deze stad zijn ook de Messer Chups afkomstig, vage surfshit. Zag ik om 3 uur 's nachts spelen op Dour 2006, helemaal van pasdje was ik mar die bassiste met het korte rokje en immens lange benen kan ik zo terugroepen.
 
Bovenaan