The Jukebox

Unregistere

Well-known member
+ 1 voor de kale poes.

Lekker wijf wel. Alleen jammer van het gebrek aan tieten.

Ja, maar dat compenseert ze met sterke teksten en diepgaande interviews! :duim:

Vandaag is mijn munt voor Snail Mail. Aanrader voor liefhebbers van Julien Baker, Phoebe Bridgers en Liz Phair:

Unregistere

Well-known member
Vandaag zin in een muntje voor Genius / GZA, met Liquid Swords verantwoordelijk voor een van de beste hiphopplaten ooit. Staan alleen maar goede nummers op, maar dit is denk ik wel een van de hoogste hoogtepunten:

U.G.

Well-known member
Het is wat, dat uitgerekend ik GZA moet gaan opvolgen met het volgende. Maar het moet. Vanavond kan Frankrijk wereldkampioen worden. Vroeger werd de aankomst van de internationale trein naar Parijs in Rotterdam altijd begeleid met :

...en van de overzeese Franse crew.

Ik vrees nu al voor de appjes van mijn zwager.

Unregistere

Well-known member
En een volgend muntje voor de meiden van Let's Eat Grandma. Rosa Walton en Jenny Hollingworth uit Norwich. Hun I'm All Ears gaat wat mij betreft meedoen in de strijd om de beste platen van het jaar.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Laat ik eens wat muntjes spenderen aan rappers die w?l goede teksten hebben. Die dus niet over monnie en bitsjes gaan.

Unregistere

Well-known member
Versta jij die teksten dan? Ik oprecht niet.

Ja, die versta ik voor zo'n 90% wel, al is het niet heel gemakkelijk bij haar. Ze heeft een wat vreemd accent, dat ze denk ik een beetje zelf heeft gecre?erd, en ze gebruikt veel straattaal. Maar het is op zich wel goed te volgen wat mij betreft.

Sterk zijn de teksten overigens niet hoor, dat was toch vooral met een knipoog bedoeld. ;)

Unregistere

Well-known member
Broeders met gitaren, pak hem op en speel mee met Albert Hammond, jr! De voormalig gitarist van The Strokes maakt al jaren soloplaten die beter zijn dan elke Strokes-plaat, uiteraard op dat weergaloze debuut na, en ook Francis Trouble is er weer ??n. Mooie om te concurreren met Parquet Courts en Rolling Blackouts Coastal Fever om de titel gitaarpopplaat van 2018.

Unregistere

Well-known member
The Carters hebben ook een fijne plaat gemaakt samen hoor. Jay-Z en Beyonc? dus. De derde uit de trilogie over de relatieperikelen. Eerst allebei solo, nu samen en het moet voor Jay-Z af en toe toch wel pijnlijk zijn dat vrouwlief hem ook op rapvlak prima bij kan benen of bij vlagen overtreft. Zij krijgen mijn muntje!

Unregistere

Well-known member
Lamont Dozier heeft ook een mooie plaat gemaakt, Reimagination. Daarop neemt hij allerlei oude soulklassiekers op, maar dan heel spaarzaam omlijst. Hij krijgt mijn muntje.

U.G.

Well-known member
Dit is zo'n band wat vroeger eigenlijk not done was maar waar wel iedereen stiekem naar luisterde.

Unregistere

Well-known member
Dirty Computer van Janelle Mona? blijft tot op heden toch wel mijn favoriete plaat van het jaar. Daarom vandaag een muntje voor haar, maar dan voor een ouder nummer. Samen met Miguel, wat wil een mens nog meer op een zonnige donderdag?

Bovenaan