The Jukebox

Unregistere

Well-known member

Sweet Decay van Ciaran Lavery blijft denk ik toch wel mijn favoriete 'man-met-gitaar-plaat' van 2018. Daarom gaat mijn muntje vandaag naar hem.

Unregistere

Well-known member
Toch wel weer een tijdje terug dat ik een muntje heb gedoneerd aan de jukebox. Is ook minder gaaf nu de filmpjes nog altijd zwarte vlakken zijn natuurlijk, maar vooruit.

Deze is voor The Internet, die onlangs de prima plaat Hive Mind uitbrachten:

Atreides

Well-known member
Het vroegtijdig overlijden van Luc de Vos, leadzanger van Gorky was grote schok voor muziekliefhebbers in de Benelux, maar het eerbetoon in het Latijn is fantastisch:

Laatst bewerkt:

de waan

Well-known member
Muntje voor The Ex. Uit Oostknollendam. Gewoon omdat het The Ex is. En omdat Katrin ook met grijze haardos iedereen er nog altijd finaal uitdrumt.

Unregistere

Well-known member
Niks mis mee, die laatste muntjes voor het eerbetoon aan Gorki en voor The Ex!

Mijn muntje gaat vandaag naar de zomerknaller van 2018:

Gisteren de Ambacht Cup gewonnen, dus deze lekker hard gedraaid en meegezongen met z'n allen terwijl de buren knarsetandend in de kleedkamer zaten.

En je kunt er zelfs shirts van kopen:

WHITE_I___OH_DJA_DJA_.jpeg

Atreides

Well-known member
K's Choice, misschien wel de beste (levende) muziekgroep van de Benelux heeft een aantal nummer opgenomen met een koor. Wat mij betreft meer dan de moeite waard:

Unregistere

Well-known member
De Belgen van Bazart hebben ook weer een nieuwe single. Zij krijgen vandaag mijn muntje voor Grip (Omarm Me).

Unregistere

Well-known member
Ze heeft gezongen op de grootste zomerhit, One Kiss met Calvin Harris. Da's wel netjes.

En deze heeft ze gisteren gereleased met Silk City:

Stem blijft top, muzikaal qua richting niet het meest interessant. Had liever gezien dat ze wat meer richting nummers als Genesis of Lost In Your Light van haar debuutplaat zou gaan, maar commercieel is het interessanter om ook een Ronson-productie op te nemen uiteraard. Maakt het wel wat meer standaard.

Daarnaast vooral lekker opgetreden en vakantie gevierd, afgaande op de foto's.

Laatst bewerkt:
Bovenaan