The Jukebox

Unregistere

Well-known member
En dat is dan weer de tekstregel die Kurt Cobain zou hebben geciteerd in zijn afscheidsbrief. Muntje voor Nirvana daarom, zodat de cirkel rond is:


Van de legendarische MTV Unplugged sessie.
 

Makanaky

Well-known member
:duim: die viel te verwachten inderdaad. "And once you're gone, you can't come back. When you're out of the blue and into the black"

 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
De Engelse postpunk band Shame zorgt wat mij betreft voor een van de eerste opvallende releases van 2018. Debuutalbum Songs Of Praise mag er absoluut zijn. Muntje voor deze mannen!

 

Unregistere

Well-known member
Daar hoef je je niet voor te schamen, is nog een vrij nieuw bandje natuurlijk. :duim:

Mijn muntje gaat vandaag naar Beyonc?, voor een nummer van haar ijzersterke plaat Lemonade waarop de overspelige Jay-Z er flink van langs kreeg, maar uiteindelijk is vergiffenis zijn deel:

 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Dan gooi ik er een muntje voor Nxworries in. Super lekker voor de vrijdagavond. En die overgang rond 1.50, wow!

 

U.G.

Well-known member
Deze heren millenial-rappers brachten destijds een heerlijke ode aan Bone Thugs. En omdat soms alleen jaren 90 hiphop will do...een muntje dus.

 

Unregistere

Well-known member
Canada heeft veel geweldige bands. Broken Social Scene en Stars zijn denk ik mijn favorieten, waarbij moet worden aangetekend dat ik Tegan and Sara niet als band tel. Muntje gaat vandaag naar Stars, voor een nummertje van hun topplaat Set Yourself On Fire uit 2005.

 

gevegt

Well-known member
Zonder een wedstrijdje ver plassen te willen doen, is Neil toch wel het beste wat Canada ooit heeft voortgebracht,

 

Unregistere

Well-known member
Zonder een wedstrijdje ver plassen te willen doen, is Neil toch wel het beste wat Canada ooit heeft voortgebracht,

Oh, zeker. Young is ook geweldig. Maar geen band, daarom noemde ik hem niet. Als het over Canadese artiesten zou gaan, komt hij absoluut ook bij mij heel hoog.

Mijn muntje gaat vandaag naar Miguel. Heeft een nieuwe plaat uit en die heb ik besteld bij de platenzaak, dus waarschijnlijk kan ik die dinsdag oppikken. Tot die tijd even de vorige luisteren, Wildheart uit 2015.

 

U.G.

Well-known member
Een munt voor deze cantor die zich geweldig goed staande weet te houden in het Brazili? van de dj's en mc's uit de funk/favela scene. Ik weet het, ik word oud.

 
Bovenaan