Tennis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Helaas. Maar echt, positief gevoel overheerst. Ze heeft geweldig gespeeld. Lekker voortborduren hierop en vooral blijven genieten.
 

JMD

Well-known member
Als er dan toch een einde aan zo'n serie moet komen, dan maar op Chatrier tegen Serena met 2 nipte sets verlies....
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Helaas. Maar echt, positief gevoel overheerst. Ze heeft geweldig gespeeld. Lekker voortborduren hierop en vooral blijven genieten.

Precies. Gewoon ontzettend goed gedaan.

Ik vind dat commentaar van Mommiej wel typerend, zo negatief. Alsof je tegen amateurtje speelt. Natuurlijk had ze ??n van die kansen kunnen pakken, maar dat is wel heel simpel en eenzijdig geredeneerd. Wat verwacht je dan? Dat meisje staat gewoon geweldig te spelen en is nu fysiek gewoon op. Ondanks dat maakte ze er toch een echte wedstrijd van. Hopelijk hoeft ze pas dinsdag of woensdag te spelen in Rosmalen en kan ze nu even rust pakken.
 

JMD

Well-known member
Zie net dat luchtshot bij de NOS, er waren dus 3 banen gedurende die 2 weken niet beschikbaar vanwege verbouwing... Vandaar dat er steeds maximaal 16 (ipv 19) banen waren.
 

Joost

Well-known member
Precies. Gewoon ontzettend goed gedaan.

Ik vind dat commentaar van Mommiej wel typerend, zo negatief. Alsof je tegen amateurtje speelt. Natuurlijk had ze ??n van die kansen kunnen pakken, maar dat is wel heel simpel en eenzijdig geredeneerd. Wat verwacht je dan? Dat meisje staat gewoon geweldig te spelen en is nu fysiek gewoon op. Ondanks dat maakte ze er toch een echte wedstrijd van. Hopelijk hoeft ze pas dinsdag of woensdag te spelen in Rosmalen en kan ze nu even rust pakken.

Natuurlijk doet ze haar best maar er waren genoeg kansen om er vandaag nog meer uit te halen dan deze nederlaag. Tekent ook Serena Williams die ondanks al haar fouten een enorme vechtjas is.
 

JMD

Well-known member
Precies. Gewoon ontzettend goed gedaan.

Ik vind dat commentaar van Mommiej wel typerend, zo negatief. Alsof je tegen amateurtje speelt. Natuurlijk had ze ??n van die kansen kunnen pakken, maar dat is wel heel simpel en eenzijdig geredeneerd. Wat verwacht je dan? Dat meisje staat gewoon geweldig te spelen en is nu fysiek gewoon op. Ondanks dat maakte ze er toch een echte wedstrijd van. Hopelijk hoeft ze pas dinsdag of woensdag te spelen in Rosmalen en kan ze nu even rust pakken.

Ik denk dat ze zich gaat afmelden...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Natuurlijk doet ze haar best maar er waren genoeg kansen om er vandaag nog meer uit te halen dan deze nederlaag. Tekent ook Serena Williams die ondanks al haar fouten een enorme vechtjas is.

Dat is tennis. Serena mist ook een paar matchpoints. Over de gehele wedstrijd zat het ongelooflijk dicht bij elkaar en valt het op de beslissende momenten net de kant van Williams op. Dat is ook de klasse van de beste tennisster aller tijden. Plus dat Kiki gewoon niet fit was. Ik had een zware nederlaag verwacht. Ik heb een prachtige wedstrijd gekregen. Dat is de verdienste van Kiki.
 

SanMark.

Well-known member
Precies. Gewoon ontzettend goed gedaan.

Ik vind dat commentaar van Mommiej wel typerend, zo negatief. Alsof je tegen amateurtje speelt. Natuurlijk had ze ??n van die kansen kunnen pakken, maar dat is wel heel simpel en eenzijdig geredeneerd. Wat verwacht je dan? Dat meisje staat gewoon geweldig te spelen en is nu fysiek gewoon op. Ondanks dat maakte ze er toch een echte wedstrijd van. Hopelijk hoeft ze pas dinsdag of woensdag te spelen in Rosmalen en kan ze nu even rust pakken.

Precies. Fysiek was het gewoon helemaal gedaan , en dan komt Mommiej even met zijn standaard negatieve praat .

Top prestatie en gewoon ondanks de blessures alles gegeven ze mag ontzettend trots op haar zelf zijn.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Natuurlijk doet ze haar best maar er waren genoeg kansen om er vandaag nog meer uit te halen dan deze nederlaag. Tekent ook Serena Williams die ondanks al haar fouten een enorme vechtjas is.

Bij tennis zijn er altijd kansen.

Het heeft echter met zoveel factoren te maken voordat je een bal perfect kunt slaan. Voorbereiding, voetenwerk, hoe stuit de bal.

Tegenwoordig moet je op topniveau zo ongelooflijk hard werken om een punt te scoren. Zeker bij de mannen.
Als je zelf wat hoger gaat spelen (3/4/5), dan merk je dat al. Laat staan op topniveau.
 

JMD

Well-known member
Dat mag ik toch hopen. Spierblessures zijn nooit zo snel genezen en als ze wat neer wil zetten op Wimbledon heeft ze nu wat rust nodig.

Precies.

En sowieso is gras veel gevaarlijker qua blessures dan gravel. Eerst helemaal laten genezen.
 

Joost

Well-known member
Bij tennis zijn er altijd kansen.

Het heeft echter met zoveel factoren te maken voordat je een bal perfect kunt slaan. Voorbereiding, voetenwerk, hoe stuit de bal.

Tegenwoordig moet je op topniveau zo ongelooflijk hard werken om een punt te scoren. Zeker bij de mannen.
Als je zelf wat hoger gaat spelen (3/4/5), dan merk je dat al. Laat staan op topniveau.

Dat betwist ik helemaal niet. Maar als je in de positie komt om echte kansen te krijgen dan moet je zo ook benutten. Het is niet zo dat ze per ongeluk op setpoint komt in de eerste set of op dubbel breakpoint bij 1-3.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik snap ook dat negatieve gedoe niet. Ze heeft alles gegeven en helaas verloren. Natuurlijk heeft ze echte kansen gehad, maar die kun je ook gewoon missen. Gisteren mocht haar tegenstandster voor de set serveren op 5-4 om vervolgens 7 games op rij te verliezen, dus ze had er ook gisteren al uit kunnen liggen met een verlies in de eerste set en die kuit. Ze is verder gekomen dan we ooit gedacht hadden en dan verlies je van de nummer 1 van de wereld ondanks grote kansen op meer. Mag je een keer wat kansen laten liggen na zoveel winstpartijen op een rij en een blessure waardoor je fysiek niet meer 100% bent?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan