Tennis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Gewoon een enorm knappe prestatie. Hopelijk niet haar laatste noemenswaardige prestatie.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Supertiebreak nu bij de mixed-dubbelfinale. Deze gaat tussen Hingis - Paes en Mirza - Dodig. Leuke wedstrijd is het!
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hingis en Paes winnen! Prachtig om de (spel)vreugde te zien bij de twee 'veteranen'.
 

JMD

Well-known member
De eerste set was nog wel acceptabel, maar die 2e set van de damesfinale is van een bedenkelijk niveau..

Muguruza inmiddels al 4 matchpoints niet benut
 

JMD

Well-known member
Wat is er "idioot" aan een goede lob? Williams stond erbij en keek ernaar.

Idioot in die zin dat Serena denkt dat ie uit gaat... Niet zo vaak gezien eigenlijk...

En overigens vond ik hem niet zo goed, meer een wanhoopspoging die goed valt.
 

Friesland

Well-known member
Idioot in die zin dat Serena denkt dat ie uit gaat... Niet zo vaak gezien eigenlijk...

En overigens vond ik hem niet zo goed, meer een wanhoopspoging die goed valt.

De lob was een merkwaardige keuze, maar je kunt niet zeggen dat die niet goed was, de uitvoering was subliem. Williams kwam nooit in de positie om de bal te nemen. Ik heb zelden een betere lob gezien.
 

JMD

Well-known member
De lob was een merkwaardige keuze, maar je kunt niet zeggen dat die niet goed was, de uitvoering was subliem. Williams kwam nooit in de positie om de bal te nemen. Ik heb zelden een betere lob gezien.

Mwah, vond het meer geluk dan wijsheid eerlijk gezegd. Hij valt perfect ja. Maar ik vind het net zoals een bal bij voetbal die verkeerd geraakt wordt en het doel in gaat...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Gelijk twee breaks bij Djokovic - Murray. Mooi begin van de wedstrijd. Denk sowieso dat dit een machtige strijd kan gaan worden.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat een raar spel is tennis soms toch. Eerste set is Murray by far de betere. Dicteert bijna elke rally en Djoko maakt veel fouten. Tweede set echter totaal omgekeerd en komt Murray er helemaal niet meer aan te pas.
 

Friesland

Well-known member
Djokovic wint! Hij vervuld daarmee zijn Carri?regrandslam. Hij is daarmee de eerste speler sinds Rod Laver in 1969 die vier GS oprij wint.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan