Tennis

Status
Niet open voor verdere reacties.

erka

Well-known member
Ik gok 3 kapotte rackets, een hoop gemopper en een kansloze 6-1 6-1 6-1 nederlaag voor Haase.

Zat ik er qua score toch 3 games naast. Zoooooooooo voorspelbaar dit. Haase, ik vind het echt helemaal niks.
 

SanMark.

Well-known member
Dat weet ik niet, want ik heb het niet gezien. Daarom zeg ik qua score.

Ik ben benieuwd of jij mij misschien van bruikbare informatie kan voorzien.

Sinds Wimbledon niet meer op de NOS is zie ik helaas zeer weinig van dit toernooi. ( al heb ik wel alle zenders)
 

Pascallovic

Well-known member
Sinds Wimbledon niet meer op de NOS is zie ik helaas zeer weinig van dit toernooi. ( al heb ik wel alle zenders)
Wimbledon is toch nooit op de NOS geweest op wellicht wat finales na? Kan mij uitgebreid verslag herinneren op RTL7 en Net5 maar niet bij de NOS. Die hebben altijd Roland Garros. Overigens is Wimbledon gewoon live op de BBC te volgen.
 

SanMark.

Well-known member
Vroeger zond de nos alle grand slams uit (live dan wel samenvatting) , maar ik ben ook wat ouder dan jij bent. Erka zal dit ongetwijfeld bevestigen.
 

erka

Well-known member
Ja klopt. NOS zond Wimbledon altijd wel uit. In elk geval in de weekenden live. Kreeg je Heinze Bakker met de jaarlijkse ondergang van Lendl, meestal op de Graveyard. Kan me ook nog Boris Becker herinneren, dat was toen ook al live. Kijken op TV en daarna nadoen als kind op t pleintje. Waren de buren niet zo heeeel blij mee.
 

Maasveld

Well-known member
Kyrgios knikkert Raonic eruit. Als hij wat meer toernooien gaat spelen gaat ie denk ik heel snel naar de top 10.
 

Lord Flash

New member
Nee, al eerder.... Mid jaren '90. De winst van Krajicek was bv op RTL

Ah, ok. Dan zal het zijn geweest dat ze in 2002 echt op lokatie zijn gaan zitten en de hele dag zijn gaan uitzenden. Vond dat toen echt een heel sterk programma, met Genee, Eltingh, Siemerink...
 

JMD

Well-known member
Ah, ok. Dan zal het zijn geweest dat ze in 2002 echt op lokatie zijn gaan zitten en de hele dag zijn gaan uitzenden. Vond dat toen echt een heel sterk programma, met Genee, Eltingh, Siemerink...

Dat zou inderdaad kunnen kloppen.

Was idd een sterk programma.

@erka: zou het kunnen dat het in 1993 al op RTL was?
 

JMD

Well-known member
Na eerder vandaag Stosur al te zijn verloren is Petkovic nu ook op de rand van uitschakeling....
 

erka

Well-known member
Waar de Nederlandse dames en heren de geestelijke instorting bij voorbaat hebben bereikt als ze tegen een topper moeten, pakt de Britse Watson gewoon de 2e set van Serena Williams :)
 

JMD

Well-known member
Waar de Nederlandse dames en heren de geestelijke instorting bij voorbaat hebben bereikt als ze tegen een topper moeten, pakt de Britse Watson gewoon de 2e set van Serena Williams :)
Inderdaad, die doen het 'voor de sfeer'...

Knap hoor van Watson. Serena won snel de 1e set, maar staat nu een break achter in de 3e. Krijgen we een 3e verrassing vandaag bij de dames, dit zou dan echt een megaverrassing zijn.
 

erka

Well-known member
En Bertens heeft ook al een WTA titel.

Die Watson slaat Williams echt helemaal zoek nu.

Verplicht kijken voor Bertens dit. Zo ga je mentaal zo'n wedstrijd in. Niet als een schijtende pissebed.

2 breaks voor nu!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan