Tennis

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Haase gewonnen. Donderdag tegen Murray, grote kans dat dat op centre is. (zou ook mooi zijn omdat donderdag regen voorspeld wordt)
 

erka

Well-known member
Haase gewonnen. Donderdag tegen Murray, grote kans dat dat op centre is. (zou ook mooi zijn omdat donderdag regen voorspeld wordt)

Ik gok 3 kapotte rackets, een hoop gemopper en een kansloze 6-1 6-1 6-1 nederlaag voor Haase.
 

gevegt

Well-known member
Als je hebt gekeken, dan zou je het met me eens zijn. Je kunt verliezen, maar je kunt ook verliezen en helemaal niks goed doen. Dat deed Bertens.

De dropshot was anders heel goed.
Is het een record om met 35 minuten klaar te zijn?
 

JMD

Well-known member
De dropshot was anders heel goed.
Is het een record om met 35 minuten klaar te zijn?

Bij de BBC konden ze zich geen kortere wedstrijd ooit op het centre-court herinneren.

Hogenkamp morgen 2e partij baan 2, na een herenenkel.
 

JMD

Well-known member
Sam SMith op de BBC vertelt nu dat de 'heat rule' alleen geldt bij het vrouwentoernooi, niet bij de mannen... Wat een idiotie.
 

JMD

Well-known member
Julien Rojer snel door in de dubbel, na 3 games geeft de tegenstander op.
 

JMD

Well-known member
35,7 graden was het vandaag op Wimbledon, een record. Het oude record (1976) was 34,6 graden.

Hogenkamp verloor in straight-sets.
 

de waan

Well-known member
Mooi, we liggen weer goed op schema. Donderdag voor het middaguur alle Nederlanders eruit.
 

JMD

Well-known member
Ivanovic op punt van uitschakeling, door een of andere Amerikaanse pot... Mijn hemel, wat ziet die eruit.
 

JMD

Well-known member
Wat zijn het toch een prutsers bij FOX, dan komt er op baan 3 nog een extra partij, zetten ze gewoon het kanaal af...
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Die Hogenkamp heeft meer zelfreflectie dan de rest van de Nederlandse ballenmeppers bij elkaar. Ze zegt ook zinnige dingen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan