Tennis

JMD

Well-known member
De mixeddubbel van Murray/Williams is gecanceld voor vandaag. De partijen op de showcourts lopen allemaal uit en ik denk niet dat de organisatie die partij op een van de kleinere banen wil gooien, kan me dat vanwege de veiligheid ook wel voorstellen.

Serena speelt morgen de 1e partij op baan 1, Murray dubbelt met Herbert de 2e partij baan 2, dus dan zal de mixed met Serena weer aan het eind van de dag gepland worden.
Bertens speelt de 2e partij op baan 3, na een herenpartij, dus dat zal niet voor 14.00 zijn dat die de baan op gaat.

Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Zat net even een stuk Hercog - Gauff te kijken, maar die Hercog moet wel training van Steffi Graf hebben gehad, mijn hemel, werkelijk alles met de backhand ging slice... Enige nadeel voor de Sloveense is dat ze niet de forehand van Fr?ulein Forehand heeft...

JMD

Well-known member
In het kwart van Djokovic is de hoogst overgebleven speler na de Servi?r Auger Alliassime, maar die staat nu bijna 2-0 achter in sets. In het 2e kwart is de hoogst geplaatste speler de als 15e geplaatste Raonic. Djokovic lijkt een makkelijke weg naar de finale te krijgen. Met name Auger Alliassime valt me tegen, die zag ik 2 weken terug op Queens spelen en maakte een leuke, frisse indruk. Lijkt weinig meer van over.

erka

Well-known member
Gauff wint dus weer. Ongelofelijk, wat een talent. Je ziet het ook aan alles af bij haar. Supergoed loopvermogen en techniek voor een 15 jarige.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Gauff wint dus weer. Ongelofelijk, wat een talent. Je ziet het ook aan alles af bij haar. Supergoed loopvermogen en techniek voor een 15 jarige.

Ja ik ben ook erg onder de indruk. Als zij nog wat meer kracht achter haar slagen krijgt, is ze er echt eentje om over een paar jaar serieus rekening mee te houden.

JMD

Well-known member

Ongelooflijk inderdaad. En ook zo volwassen in haar praten, doen en laten.
Nu moet ze tegen Halep in de 4e ronde, maandag a.s..

PES5

Administrator
Forumleiding
In het kwart van Djokovic is de hoogst overgebleven speler na de Servi?r Auger Alliassime, maar die staat nu bijna 2-0 achter in sets. In het 2e kwart is de hoogst geplaatste speler de als 15e geplaatste Raonic. Djokovic lijkt een makkelijke weg naar de finale te krijgen. Met name Auger Alliassime valt me tegen, die zag ik 2 weken terug op Queens spelen en maakte een leuke, frisse indruk. Lijkt weinig meer van over.

Dat zie je toch veel vaker met zo'n jonge gast? Die zijn het niet gewend om weken na elkaar zo te presteren en veel duels op hoog niveau te spelen. Verbaast mij niets dat ie tot de 3e ronde komt.

Djokovic-Hurkacz was een fraaie pot in de eerste 2 sets die ik gezien heb.

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik ben zelf wel fan van Berettini. Speelt met veel lef en diepte in zijn spel.

JMD

Well-known member
In de volgende game weer setpoints voor Strycova, Bertens werkt ze weg, maar uiteindelijk is het 5e setpoint in totaal Bertens te machtig, set Strycova.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Strycova haalt veel terug en Bertens maakt teveel fouten. Taaie partij derhalve. En in tegenstelling tot de vorige ronde zie ik dit niet zomaar goed komen.

Pascallovic

Well-known member
En het is klaar. 6-1 in de 2e set voor Strycova. Weer een bewijs dat die wereldranglijst bij de vrouwen heel weinig zegt. Je kunt heel hoog staan op die ranglijst zonder op de GS iets heel opvallends te hebben gedaan.

Bovenaan