Berettini wordt weggevaagd door Federer, 6-1 6-2 6-2 in nog geen 75 minuten...
Hmm... Blijkbaar had Berettini dan toch de lastigste route. Maar dat is achteraf praten natuurlijk.
Berettini wordt weggevaagd door Federer, 6-1 6-2 6-2 in nog geen 75 minuten...
Hmm... Blijkbaar had Berettini dan toch de lastigste route. Maar dat is achteraf praten natuurlijk.
En dat verliezen ze in 3 sets...Andy & Serena hebben de 2e ronde in het dubbelspel redelijk vlot gewonnen van de als 6e geplaatsten Fabrice Martin & Raquel Atawo. In de 1/8e finales spelen ze tegen de als 1e geplaatsten Bruno Soares & Nicole Melichar.
En dat verliezen ze in 3 sets...
Topdubbelaars tegen 2 toppers in de singles die goed kunnen dubbelen maar geen absolute top zijn op dat gebied en bovendien niet eerder samen gespeeld hebben. Toch een stapje te hoog voor Andy & Serena, geen schande op zich.
Elke keer als je denkt dat de hegemonie af begint te brokkelen wordt die in de GS daarna weer in ere hersteld.Blijft toch bijzonder dat men ook dit jaar eigenlijk totaal niet in de buurt komt van Djokovic, Federer en Nadal. Je zou op een gegeven moment verwachten dat het gat echt serieus kleiner wordt, maar niks van dat alles. Ze blijven heersen.
Elke keer als je denkt dat de hegemonie af begint te brokkelen wordt die in de GS daarna weer in ere hersteld.
Precies.
En ik denk dat de complete hegemonie van Djokovic, Nadal en Federer ook de reden is dat de wisselvalligheid bij de dames zoveel meer opvalt.
Wat mij vooral verbaast is het gebrek aan regelkennis. Cornet protesteert, maar ze zou moeten weten dat de beslissing van de umpire klopt.Wel een slimme manier om een punt binnen te halen dat 2e filmpje. Dat Kyrgios dat nog nooit geprobeerd heeft.
Wat mij vooral verbaast is het gebrek aan regelkennis. Cornet protesteert, maar ze zou moeten weten dat de beslissing van de umpire klopt.
Wat een sublieme tiebreak van Federer. 1-0 voor hem.
Wat een niveau nu zeg.