erka
Well-known member
Nee, die hebben nooit meegeteld in een enkelspeltoernooi. Haar zus Serena wordt ook nooit aangekondigd als 40-voudig Grandslam winnares.
Limburgers en creatief boekhouden, het zit heel diep in de volksaard.
Nee, die hebben nooit meegeteld in een enkelspeltoernooi. Haar zus Serena wordt ook nooit aangekondigd als 40-voudig Grandslam winnares.
Ze weten dan weer wel wat het verschil tussen een treintje en een metro is.
Het is nu bevestigd: Andy Murray speelt mixed dubbel met Serena Williams. De eerste wedstrijd is vermoedelijk op donderdag.
Donderdag speelt Murray sowieso zijn eerste herendubbelpartij. Of hij ook gaat mixen vraag ik me af. Wimbledon kennende willen ze Murray op Centre of 1 hebben en zullen hem dan TBA zetten in de Order of Play, en dat is altijd eind van de dag. Tevens moet Serena morgen enkelen en zou het ook voor haar handiger zijn om vrijdag te mixen.
Maar goed, we gaan zien.
En zo gebeurt het ook. Herbert/Murray TBA, niet voor 17.30 Britse tijd.Donderdag speelt Murray sowieso zijn eerste herendubbelpartij. Of hij ook gaat mixen vraag ik me af. Wimbledon kennende willen ze Murray op Centre of 1 hebben en zullen hem dan TBA zetten in de Order of Play, en dat is altijd eind van de dag.
Tsonga verslaat Tomic in slechts 58 minuten...
Bertens verliest de eerste set, stond een break achter, stond op 5-3 0-40 voor op de service van de Amerikaanse maar ze benutte de BP niet en verliest set 1 met 6-3.
Aha, oke. Ik viel er bij 5-3 in...Die break op 3-2 kwam ook nadat Bertens met 40-0 voor stond. En in de game daarvoor liet ze een breakkans liggen. En op 4-2 achter stond ze 0-30 voor. Kortom, het zit niet mee.
Aha, oke. Ik viel er bij 5-3 in...
Direct break achter in set 2
Was even een fase dat echt alles goed viel voor die Townsend. Ik ga ervan uit dat Bertens alsnog wint. Ze is in principe echt veel beter.