Tennis

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Het is nu bevestigd: Andy Murray speelt mixed dubbel met Serena Williams. De eerste wedstrijd is vermoedelijk op donderdag.

Joost

Well-known member
Haase doet leuk mee maar kijkt dadelijk toch gewoon tegen 2-0 achter in sets aan.

De eerste breekt hij zelf op 5-5 naar 6-5. Hij wordt direct teruggebroken en verliest de tiebreak met 7-1.
In de tweede wordt hij net gebroken op 5-5 en mag Raonic serveren voor de set.

JMD

Well-known member
Het is nu bevestigd: Andy Murray speelt mixed dubbel met Serena Williams. De eerste wedstrijd is vermoedelijk op donderdag.

Donderdag speelt Murray sowieso zijn eerste herendubbelpartij. Of hij ook gaat mixen vraag ik me af. Wimbledon kennende willen ze Murray op Centre of 1 hebben en zullen hem dan TBA zetten in de Order of Play, en dat is altijd eind van de dag. Tevens moet Serena morgen enkelen en zou het ook voor haar handiger zijn om vrijdag te mixen.
Maar goed, we gaan zien.

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Donderdag speelt Murray sowieso zijn eerste herendubbelpartij. Of hij ook gaat mixen vraag ik me af. Wimbledon kennende willen ze Murray op Centre of 1 hebben en zullen hem dan TBA zetten in de Order of Play, en dat is altijd eind van de dag. Tevens moet Serena morgen enkelen en zou het ook voor haar handiger zijn om vrijdag te mixen.
Maar goed, we gaan zien.

Ja, dan is het waarschijnlijker dat ze vrijdag spelen inderdaad. We zien het wel.

JMD

Well-known member
Donderdag speelt Murray sowieso zijn eerste herendubbelpartij. Of hij ook gaat mixen vraag ik me af. Wimbledon kennende willen ze Murray op Centre of 1 hebben en zullen hem dan TBA zetten in de Order of Play, en dat is altijd eind van de dag.
En zo gebeurt het ook. Herbert/Murray TBA, niet voor 17.30 Britse tijd.

Bertens 2e partij baan 18, na een herenpartij, die om 12.00 start. Dus normaal gesproken niet voor 14.00.

JMD

Well-known member
Voor de 2e avond op rij gaat het dak van Court 1 dicht om een partij te starten (die op een andere baan gepland stond) en op zeker in 1x af te maken. (ipv over 40 minuten van de baan te moeten vanwege te weinig licht en dan te wachten tot het dak dicht is en de luchtkwaliteit weer goed is)

JMD

Well-known member
Tsonga verslaat Tomic in slechts 58 minuten...

Tomic heeft een boete gekregen ter waarde van zijn behaalde prijzengeld van Wimbledon 2019, vanwege het 'niet geven van je "best efforts" '.
Ik heb de desbetreffende partij niet gezien, en als een 3setter in 58 minuten klaar is, dan klopt er iets niet. Maar waarom heeft de chair umpire hem dan niet een default gegeven? Gewoon code violations blijven geven vanwege best efforts, en na 3 ben je dan klaar. Want blijkbaar was het zo overduidelijk dat er een boete is gekomen, dan had de umpire daar in de wedstrijd ook wel op mogen ingrijpen.

JMD

Well-known member
Bertens verliest de eerste set, stond een break achter, stond op 5-3 0-40 voor op de service van de Amerikaanse maar ze benutte de BP niet en verliest set 1 met 6-3.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Bertens verliest de eerste set, stond een break achter, stond op 5-3 0-40 voor op de service van de Amerikaanse maar ze benutte de BP niet en verliest set 1 met 6-3.

Die break op 3-2 kwam ook nadat Bertens met 40-0 voor stond. En in de game daarvoor liet ze een breakkans liggen. En op 4-2 achter stond ze 0-30 voor. Kortom, het zit niet mee.

JMD

Well-known member
Die break op 3-2 kwam ook nadat Bertens met 40-0 voor stond. En in de game daarvoor liet ze een breakkans liggen. En op 4-2 achter stond ze 0-30 voor. Kortom, het zit niet mee.
Aha, oke. Ik viel er bij 5-3 in...

Direct break achter in set 2

Jamel

Administrator
Forumleiding
Aha, oke. Ik viel er bij 5-3 in...

Direct break achter in set 2

Was even een fase dat echt alles goed viel voor die Townsend. Ik ga ervan uit dat Bertens alsnog wint. Ze is in principe echt veel beter.

JMD

Well-known member
Was even een fase dat echt alles goed viel voor die Townsend. Ik ga ervan uit dat Bertens alsnog wint. Ze is in principe echt veel beter.

Dan moet die omkeer wel snel komen, want het is al 3-2 voor die Amerikaanse...

JMD

Well-known member
Dat was net een hele belangrijke game op 3-3, die Bertens eruit weet te slepen, 4-3 en ze breakt de Amerikaanse direct weer. 5-3.

JMD

Well-known member
Maar Bertens wordt teruggebroken, krijgt vervolgens kansen op de service van de Amerikaanse, maar het wordt toch 5-5.

Bovenaan