De vraag is echter ook hoe fit Nadal is.
De vraag is echter ook hoe fit Nadal is.
Dat klopt, had ie vorig jaar ook. Nu tegen dr nieuwe Lleyton Hewitt kon wel eens een leuke pot worden.Zeker.
Maar het maakt natuurlijk wel een verschil of je Edmund, Isner, Anderson tegenkomt of lager geplaatste spelers, zeker ook met het oog op hoe lang die partijen gaan duren. Denk dat zolang Nadal het in drie sets af kan maken hij niet al te veel problemen gaat krijgen, maar als hij een paar lange duels speelt de blessures hem kunnen gaan opspelen.
Dat dacht 'men' van Berdych ook. Die werd alle kanten op gespeeld door Nadal.Ik denk dat die ongeplaatste Tiafoe momenteel heel gevaarlijk is.
Dan is dit dus zijn laatste jaar.Federer heeft bekend gemaakt dat hij dit jaar wel mee gaat doen aan Roland Garros.
Dan is dit dus zijn laatste jaar.
Zoals te verwachten viel was Tiafoe geen partij voor Nadal, de Amerikaan haalde 9 games.Ik denk dat die ongeplaatste Tiafoe momenteel heel gevaarlijk is.
Zverev komt maar weer eens niet verder dan de 4de ronde. Die jongen heeft echt een Grand Slam syndroom.
Tja, hij is natuurlijk ook pas 21 he.En een mentaliteitsprobleem, want sloeg weer rackets stuk, 'daar ga ik beter van spelen'... Tsja.
Tja, hij is natuurlijk ook pas 21 he.
Tja, hij is natuurlijk ook pas 21 he.