Tennis

JMD

Well-known member
De vraag is echter ook hoe fit Nadal is.

De vraag is echter ook hoe fit Nadal is.

Zeker.
Maar het maakt natuurlijk wel een verschil of je Edmund, Isner, Anderson tegenkomt of lager geplaatste spelers, zeker ook met het oog op hoe lang die partijen gaan duren. Denk dat zolang Nadal het in drie sets af kan maken hij niet al te veel problemen gaat krijgen, maar als hij een paar lange duels speelt de blessures hem kunnen gaan opspelen.

Maasveld

Well-known member
Zeker.
Maar het maakt natuurlijk wel een verschil of je Edmund, Isner, Anderson tegenkomt of lager geplaatste spelers, zeker ook met het oog op hoe lang die partijen gaan duren. Denk dat zolang Nadal het in drie sets af kan maken hij niet al te veel problemen gaat krijgen, maar als hij een paar lange duels speelt de blessures hem kunnen gaan opspelen.
Dat klopt, had ie vorig jaar ook. Nu tegen dr nieuwe Lleyton Hewitt kon wel eens een leuke pot worden.

JMD

Well-known member
Nadal is werkelijk in bloedvorm, slaat B?rdych vrij eenvoudig van de baan.

En het schema valt alweer voor hem open, want nu niet tegen Dimitrov, maar tegen de ongeplaatste Tiafoe.

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik denk dat die ongeplaatste Tiafoe momenteel heel gevaarlijk is.

Desondanks zeer indrukwekkend wat Nadal hier weer doet.

JMD

Well-known member
Federer staat inmiddels 2-1 in sets achter. Won set 1 met 13-11 in de TB, maar verloor set 2 in de TB en set 3 met 7-5.

JMD

Well-known member
Federer produceert nog wel een ontzettend mooi punt op 2-2, maar Tsitsipas wint de TB en dus van Federer. Federer kon vooral 'de hoeken' niet meer maken en leek af en toe niet goed uit te komen als de bal op hem af kwam.

JMD

Well-known member
Dan is dit dus zijn laatste jaar.

Tsja, dat heb ik (net als bij Nadal) wel vaker gedacht. Maar hij geeft aan dat hij niet meer zo'n lange rustperiode nodig heeft naar Wimbledon toe. Ik neem aan dat zijn lichaam niet ineens veel beter is dan de afgelopen 2 jaar dus zou het idd een soort van afscheidstournee kunnen zijn.

JMD

Well-known member
Ik denk dat die ongeplaatste Tiafoe momenteel heel gevaarlijk is.
Zoals te verwachten viel was Tiafoe geen partij voor Nadal, de Amerikaan haalde 9 games.
Ben benieuwd wat Tsitsipas kan doen tegen Nadal, die in bloedvorm is.

Reinoud

Well-known member
Leuke gast is die Tsitsipas. Zojuist zijn on court interview na de winst in de kwartfinale en stukje vlog gezien.

Bovenaan