Tennis

Pascallovic

Well-known member
Die hebben al een jaar of 10 geen fatsoenlijke tennisspeler meer, dus zo noemenswaardig is dat niet.
Ik wilde net informeren welke speler uit Zweden ik over het hoofd zie die momenteel het Zweedse tennis zou moeten dragen. Laatste goede die ze hadden was Robin Soderling.

JMD

Well-known member
Van 5-2 achter toch de set met 7-6 winnen... Knap hoor. Kiki maakte na de 2-5 16 van de 17 punten...

Jamel

Administrator
Forumleiding
Van een dubbele break achter naar een set en een break voor. Ziet er prima uit!

JMD

Well-known member
Bertens verliest in de 1e ronde van Dubai, maar weet door de nederlaag van Kerber in de 1/8 finale al zeker dat ze stijgt naar plaats 7, haar beste ooit.
Mocht Svitolina haar KF niet winnen dan staat Bertens a.s. maandag zelfs 6e.
Pliskova en Stephens staan nog boven haar, maar verliezen de komende weken een hoop punten, Bertens verliest er de komende 5 weken slechts 75.

erka

Well-known member
Federer heeft gisteren zijn 100e toernooi gewonnen.

Het record van Connors is 109. Dat wordt beschouwd als niet te verbeteren, maar als Federer nog een paar jaar doorgaat....

Pascallovic

Well-known member
Federer heeft gisteren zijn 100e toernooi gewonnen.

Het record van Connors is 109. Dat wordt beschouwd als niet te verbeteren, maar als Federer nog een paar jaar doorgaat....
Gaat heel lastig worden om dat te verbeteren. Denk dat het hem alleen gaat lukken als ie aan C-toernooitjes gaat meedoen. Nog 10 relatief grote toernooien zie ik hem niet zo snel winnen.

Pascallovic

Well-known member
Zijn die 109 overwinningen van Connors alleen maar 'A toernooien '?
Niet dat ik weet, maar ik zie Federer niet allemaal C-toernooien aflopen om maar dat record te pakken. Zo'n type is het niet. Als ie het wel doet zou het voor mij overigens geen afbreuk aan dat record doen.

erka

Well-known member
Het ene toernooi is het andere niet hoor. Zo'n ATP 250 toernooi is voor mij gewoon een C-toernooi en van dat type toernooien heeft Connors er ook een hoop gewonnen. Federer ook hoor met 25 stuks.

Klopt, het is ook niet helemaal te vergelijken omdat Connors denk ik aan veel mee van dat soort toernooien deelnam dan Federer. Maar toch h?. Juist daarom nog knapper van Federer.

Bovenaan