Tennis

Friesland

Well-known member
halve finaleplaatsen in Toronto en Cincinnati, begin augustus. Dat zijn toptoernooien, die eigenlijk beter bezet zijn dan grand slams, dus extreem verrassend is het niet.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
halve finaleplaatsen in Toronto en Cincinnati, begin augustus. Dat zijn toptoernooien, die eigenlijk beter bezet zijn dan grand slams, dus extreem verrassend is het niet.

Relatief beter bezet bedoel je neem ik aan...

Verder verloor ze in ronde 1 van Wimbledon en Washington in juli. Dus je kon die Toronto/Cincinatti ook als uitschieter zien. Stond half juli nog buiten de top 900, had al een jaar geen partij meer gespeeld. Wat een comeback!
 

JMD

Well-known member
Rojer heeft zich afgemeld voor het DC-duel van komend weekend, knieblessure.
 

Friesland

Well-known member
Relatief beter bezet bedoel je neem ik aan...

Dat zeker, alle toppers zijn verplicht om mee te doen. Daarnaast is bij die toernooien alleen de top-16 geplaatst, Je speelt weliswaar een ronde minder, maar de toernooien zijn ook over minder dagen verspreid.

Verder verloor ze in ronde 1 van Wimbledon en Washington in juli. Dus je kon die Toronto/Cincinatti ook als uitschieter zien. Stond half juli nog buiten de top 900, had al een jaar geen partij meer gespeeld. Wat een comeback!
Ze deed de laatste weken aan toernooien mee op basis van haar "protected ranking" (dat is rond plaats 20, als ik het goed heb, en zo moet je ze m.i. ook beoordelen) of een wild card.
 

JMD

Well-known member
Dat zeker, alle toppers zijn verplicht om mee te doen.
Dat zijn ze ook bij de GS.
De GS's zijn sterker, maar de Masters zijn dat relatief, daar je zeg maar rond de top 50 moet staan om mee te doen, en je dus als topper sneller een grotere speler tegenkomt. Verder natuurlijk het verschil bij de heren dat het 'slechts' best-of-3 is, waardoor er sneller verrassingen zijn.

Hingis wint ook de damesdubbel. Haar 25e GS. Won de laatste 3 jaar 10 GS-titels, 4 in het damesdubbel en 6 in het mixed.
 

Pascallovic

Well-known member
Ben Davis Cup aan het kijken. Wat heeft die Haase toch een verschrikkelijke houding als het niet gaat zoals hij wenst.
 
Bovenaan