Het spel van Robin Haase doet me altijd denken aan Adrie van der Poel.
Het spel van Robin Haase doet me altijd denken aan Adrie van der Poel.
Lesley Kerkhove verliest in no-time set 1. Kans lijkt dus groot dat de 4 Nederlanders samen geen set winnen. Van Kerkhove kan je (als qualifier en GS-debutant) weinig verwachten, maar de 3 spelers/sters gisteren leverden natuurlijk gewoon een wanprestatie.
Omdat hij al had uitgerekend dat Haase een goede loting voor de 2e en 3e ronde had. Dat Edmund maar 6 plaatsen lager dan Haase staat op de wereldranglijst en je dus zomaar met 3 sets er af kunt vliegen telt even niet mee.Haase en Hogenkamp een wanprestatie? Waar slaat dat dan op?
Goed. Ik zal voortaan gewoon zeggen dat Haase er toch kansloos vanaf gaat. De kans dat dat gebeurt is, is groter dan dat hij (ondanks dat hij geplaatst is) een partijtje wint gezien zijn GS-resultaten.Omdat hij al had uitgerekend dat Haase een goede loting voor de 2e en 3e ronde had. Dat Edmund maar 6 plaatsen lager dan Haase staat op de wereldranglijst en je dus zomaar met 3 sets er af kunt vliegen telt even niet mee.
Precies, daar kun je gewoon op in spelen. Mooi dat je dat gaat doen vanaf de Australian open:duim:Goed. Ik zal voortaan gewoon zeggen dat Haase er toch kansloos vanaf gaat. De kans dat dat gebeurt is, is groter dan dat hij (ondanks dat hij geplaatst is) een partijtje wint gezien zijn GS-resultaten.
Precies, daar kun je gewoon op in spelen. Mooi dat je dat gaat doen vanaf de Australian open:duim:
Als meneer Mooren er niet in de eerste ronde uitvliegt, hebben we altijd anderen die het doen. Is meneer Mooren gestopt of zo?Wat dat betreft zijn zijn GS-prestaties net zo voorspellend als die van bv de NL judoka's, die bakken er (net als op de Spelen) weinig van op het WK.
Als meneer Mooren er niet in de eerste ronde uitvliegt, hebben we altijd anderen die het doen. Is meneer Mooren gestopt of zo?
In ieder geval een nieuwe GS-finalist.En Cilic er ook uit.
Inderdaad.In ieder geval een nieuwe GS-finalist.