Ook einde seizoen voor Nishikori.
Laat hem eerst maar eens Edmund pakken voor we naar ronde 2 of 3 gaan kijken. Zoveel plaatsen staat Haase nu ook weer niet hoger.
Geen makkelijke loting inderdaad.
Edmund is een goede speler. Wordt nog lastig genoeg.
Murrey uiteindelijk ook niet fit genoeg om aan de US Open te beginnen.
Ik sluit niet uit dat we twee niet-alledaagse namen in de finale krijgen.Met Nadal en Federer in de bovenste helft van het schema krijgen we dus een niet-alledaagse naam in een GS-finale.
Jij ziet Nadal en Federer niet 1 van de 2 finaleplaatsen innemen? Hoezo? Vooral Nadal vind ik sterk. Federer had rugpijn bij het toernooi van Cincinatti(?).Ik sluit niet uit dat we twee niet-alledaagse namen in de finale krijgen.
Ja idd pas 2 duels gewonnen op de US. Maar zo veel slechter dan bij de Australian (3), Roland Garros (5) en Wimbledon (6) is dat nou ook weer niet. 16 gewonnen partijen op Gs tegen 34 verlies is nou niet echt passend bij een top40-speler.En klaar. 6-3 7-5 6-3 met een dubbele fout aan het eind.
Gewoon een hele lastige loting tegen een gelijkwaardige tegenstander die vandaag beter was. Schijnt dat Haase in zijn hele carriere pas 2 wedstrijden gewonnen heeft op de US Open, dan ligt het toernooi hem duidelijk niet.