Tennis

JMD

Well-known member
Fognini uit de US Open gezet, vanwege het beledigen van de umpire in zijn 1e rondepartij. Hij verloor die partij, maar zat nog in de dubbels. Zat daar inmiddels al in de 3e ronde. Vreemd dat een beslissing zolang duurt.
 

JMD

Well-known member
Carreno Busta is de eerste kwartfinalist op de US Open, hij versloeg Shapovalov in 3x een TB. Opvallend: Carreno Busta speelde in al zijn partijen tegen een qualifier, nu Pouille of Schwartzman.
 

JMD

Well-known member
Als Nadal de kwartfinale wint heeft hij de 1/2 finale gehaald zonder een geplaatste speler te zijn tegengekomen.
 

erka

Well-known member
Knap gedaan.

Toch nog een mooi gouden randje aan een bitter GS-seizoen voor de NL tennissers.

Ja, alhoewel Rojer sowieso meestal wel top is als het moet. Kunnen de anderen echt een heleboel van leren.

Wat mij betreft direct bondscoach maken als hij stopt. Denk dat hij dat ook heel goed kan met zijn positieve en ontspannen instelling.
 

JMD

Well-known member
Ja, alhoewel Rojer sowieso meestal wel top is als het moet. Kunnen de anderen echt een heleboel van leren.

Wat mij betreft direct bondscoach maken als hij stopt. Denk dat hij dat ook heel goed kan met zijn positieve en ontspannen instelling.

Eens. Alhoewel Rojer op de Spelen al 2x tegenviel. Maar goed, dat is ook omdat hij dan ineens met een andere partner staat natuurlijk, wat toch anders is.
 

erka

Well-known member
En Rojer verwijst nog even naar de ramp op de Antillen. Dat had ik wel verwacht, maar wel mooi.

En nog even Trump de grond intrappen ook :)
 

PES5

Administrator
Forumleiding
En dat terwijl ze toch tegenvallen dit jaar en dat ze wat onenigheid hadden. Mooie prestatie!
 

JMD

Well-known member
In de politieke topics zeg je bij zulke dingen het keer op keer dat links zich ook niet onbetuigd laat.
Ik vind het allebei tuig, dat zeg ik ook in die topics. Demonstreren ja, geweld nee. (of dat nou van links of rechts is)

Maar wat maakt dan mijn opmerking hypocriet?
 

JMD

Well-known member
Dat je Rojer niet bekritiseert omdat hij niks zegt over het linke tuig.
En waarom zou Rojer dat hebben moeten doen? Rojer kwam als 'buitenlander' de USA binnen, dus die wordt getriggerd door die gestoorden. Mag toch?
 

JMD

Well-known member
The Swiss Miss wint maar weer eens een Grand Slam, aan de zijde van Jamie Murray wint ze het mixeddubbel. Dat koppel won ook Wimbledon al. Morgen kan de Zwitserse ook de damesdubbel op haar naam schrijven, dat zou haar 25e GS-titel zijn.
 

JMD

Well-known member
Sloane Stephens wint de US Open door Keys in de finale met 6-3 6-0 te verslaan.

Als we aan het begin van het toernooi onze 20 euro die we nu aan Max hebben betaald ingezet hadden op winst voor Stephens was DVK nu tot in de eeuwigheid gered met een onderhoudscontract bij de beste IT-professionals. :)
 
Bovenaan