Knap gedaan.Rojer en zijn maatje winnen het dubbel! Toppermans!
Knap gedaan.
Toch nog een mooi gouden randje aan een bitter GS-seizoen voor de NL tennissers.
Ja, alhoewel Rojer sowieso meestal wel top is als het moet. Kunnen de anderen echt een heleboel van leren.
Wat mij betreft direct bondscoach maken als hij stopt. Denk dat hij dat ook heel goed kan met zijn positieve en ontspannen instelling.
En Rojer verwijst nog even naar de ramp op de Antillen. Dat had ik wel verwacht, maar wel mooi.
En nog even Trump de grond intrappen ook
Wat zei hij dan over Trump?
Mooi gezegd.Niet rechtstreeks maar hij verwees naar Charlottesville en dat Amerika hem ook had binnengelaten toen hij 12 was en dat dat zo moest blijven.
Mooi gezegd.
In de politieke topics zeg je bij zulke dingen het keer op keer dat links zich ook niet onbetuigd laat.Want?
Ik ben het er helemaal mee eens.
Ik vind het allebei tuig, dat zeg ik ook in die topics. Demonstreren ja, geweld nee. (of dat nou van links of rechts is)In de politieke topics zeg je bij zulke dingen het keer op keer dat links zich ook niet onbetuigd laat.
En waarom zou Rojer dat hebben moeten doen? Rojer kwam als 'buitenlander' de USA binnen, dus die wordt getriggerd door die gestoorden. Mag toch?Dat je Rojer niet bekritiseert omdat hij niks zegt over het linke tuig.