Hij is kapot gespeeld in de eerste set.Medvedev heeft er vandaag geen zin in.
Had jij ooit eerder van hem gehoord?Dit is wel een waanzinnig lekkere wedstrijd voor Van Rijthoven zeg.
Nope.Had jij ooit eerder van hem gehoord?
Ja, ik wel. Maar dan alleen als speler die af en toe leuke resultaten boekt op challengers enz... Nooit gedacht dat hij dit zou kunnen.Had jij ooit eerder van hem gehoord?
Mja, wie wel? Hij zelf ook niet, denk ik.Ja, ik wel. Maar dan alleen als speler die af en toe leuke resultaten boekt op challengers enz... Nooit gedacht dat hij dit zou kunnen.
Uit mijn hoofd is de acceptance deadline 4 weken (kan ook 3 zijn) voor de maandag van de start van het toernooi.Van Rijthoven stijgt natuurlijk enorm op de ranglijst, maar wat is eigenlijk het moment dat bepaald wordt wie zich automatisch plaatst voor Wimbledon.
Uit mijn hoofd is de acceptance deadline 4 weken (kan ook 3 zijn) voor de maandag van de start van het toernooi.
Op basis van die lijst worden dan de beste 104 spelers (128 plekken - 8 wc's - 16 uit kwalificatie) geselecteerd. En op basis van die lijst schuift dan ook steeds een speler op als er een speler wegvalt. Tot het moment dat de eerste bal geslagen wordt in de kwalificatie wordt er doorgeschoven. Daarna worden evt vrijgekomen plaatsen opgevuld met lucky losers.
Dan bestaat er ook nog iets als special exempts, maar dat komt volgens mij alleen voor bij kleinere toernooien en niet bij GS's.
De plaatsing wordt bepaald aan de hand van de ranking van de week voor het toernooi.