Tennis

JMD

Well-known member
Het kan in Melbourne bloedheet zijn, er zijn wel eens jaren geweest dat het spel stil werd gelegd vanwege de hitte. Voor de komende dagen lijkt dat niet te gebeuren, maar eind komende week worden temperaturen van tegen de 40 graden voorspeld.
 

Mommiej

Well-known member
Zowel Schoofs als Kerkhove door naar de 3e ronde kwalificatie Australian Open. Die had vandaag al gespeeld moeten worden, maar gisteren is er weinig gespeeld door regen.

Die van Schoofs van vandaag werd zelfs indoor gespeeld.
 

JMD

Well-known member
Schoofs en Kerkhove vandaag allebei verloren en dus niet in het hoofdtoernooi
 

JMD

Well-known member
Kiki Bertens door naar ronde 2 van de Australian Open.
Venus Williams ligt er al uit...
 

JMD

Well-known member
Haase uitgeschakeld tegen een qualifier. Hogenkamp eenvoudig verslagen.

Bertens moet vannacht 3e partij baan 2 (na een heren- en damesenkel)
 

Reinoud

Well-known member
Bertens voor de eerste keer in Australi? voorbij de tweede ronde en dit is de vierde keer dat ze dat op een Grand Slam doet. Nu al meer partijen gewonnen dan vorig jaar op de Grand Slams. Nu tegen de nummer twee van de wereld Wozniacki. De Deense overleefde op 5-1 in de derde set twee matchpoints en won de set en de wedstrijd met 7-5.
 

JMD

Well-known member
Mooi voor Bertens!!!

Haase/Middelkoop overigens in de 1e ronde direct al uitgeschakeld.
 

JMD

Well-known member
Bertens morgenochtend de 2e partij van de avondsessie, die start 9.00 onze tijd. Dan eerst Kyrgios - Tsonga, daarna Bertens. Dat zal dus normaal gesproken niet voor 11.30 zijn.
 

JMD

Well-known member
Bertens uitgeschakeld in het dubbel.
Krajicek en Kerkhove door.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Tsonga en Kyrgios zijn klaar met hun partij, dus Kiki gaat beginnen!

Hup Kiki!
 

JMD

Well-known member
Ik denk dat ik maar ga solliciteren bij de school van JMD. Als ik les sta te geven, heb ik echt geen tijd om live scores van tennis te bekijken.

Uitleg is al klaar, leerlingen zitten braaf te werken... En het volgende uur heb ik een toets.

Moet jij niet werken dan Jamel?? :p

En jij Satyr? :p
 
Bovenaan