sva Papendorp (voorheen Magreb'90)

Unregistere

Well-known member
Ja, die daar in de gemeenteraad zat of wilde gaan namens een partij die de islamisering in Nederland wilde stoppen, volgens mij.
 

de waan

Well-known member
Je kunt een naam toch op ieder gewenst moment aanpassen? Waarom zou daar een datum aan verbonden moeten zijn?
 

Joost

Well-known member
Magreb ’90 gaat komend seizoen in onder een nieuwe naam. De vereniging heet voortaan SVA Papendorp.

https://www.ad.nl/utrecht/gemeente-...magreb-90-die-nu-sva-papendorp-heet~a04f3e5e/


Wel apart, want ze staan toch als Magreb ingedeeld? Volgens mij moet een naamsverandering voor 1 juni zijn ingediend.

Volgens mij is daar een heel eenvoudige verklaring voor.

Een naamswijziging gaat in op 1 juli. De programma's zijn gepubliceerd op 2 juli. Ik neem aan dat het programma is uitgedraaid voordat de naamswijziging van Magreb naar Papendorp was doorgevoerd.
 

Unregistere

Well-known member
Mooi man. De A is van Atlas, een gebergte dat nooit verloren gaat. En ook Magreb gaat nooit verloren! :duim:

Verzoek aan de mods om de naam van het topic ook te wijzigen in SVA Papendorp.
 

Unregistere

Well-known member
Andere naam, zelfde perikelen:

Magreb'90 hoopte met de naamswijziging naar SVA Papendorp met een schone lei te beginnen, maar na de eerste competitiewedstrijd is er al negatief nieuws te melden over de Utrechtse hoofdklasser. Trainer Mo El Abdellaoui heeft zijn biezen gepakt, omdat hij geen geld kreeg van de club.


ULTIMATUM
"Ik ben voor dit seizoen sinds 31 juli bezig en hoor voor de maand augustus financieel te krijgen wat ik heb afgesproken", vertelt El Abdellaoui tegen het AD. "Ik had eerder op 29 augustus keihard aangegeven dat mijn geld afgelopen vrijdag op mijn rekening moest staan. Als ik zondag niets heb gehad, is de wedstrijd tegen RKAVV mijn laatste wedstrijd, heb ik als ultimatum gesteld."

De hoofdklassewedstrijd tegen RKAVV op Sportpark Papendorp eindigde in 1-1 en na afloop sprak de voorzitter hoopvolle woorden. El Abdellaoui benadrukte tegen Namen en Rugnummers dat handhaving het doel was voor het vernieuwde Magreb'90.


GEEN GELD
"Zondag na de wedstrijd wilden ze praten. De club zei dat ik het geld eind september kreeg. We hebben geen geld, zeiden ze. 'Ja, dan kom ik niet meer', heb ik gezegd en heb ik de beslissing genomen om te stoppen", aldus El Abdellaoui, die aan zijn tweede periode bij de club bezig was.

https://www.rtvutrecht.nl/sport/1814792/
 

Joost

Well-known member
Ik heb ook gezegd dat ik helemaal geen trainer word, maar een beetje adviseur. Ik heb een hoofdjob bij Sportlust’46 en kan soms op dinsdag- en donderdagavond Talha helpen op de training. Maar ik wil hem niet voor de voeten lopen.”

Gri?t stelt zijn UEFA-A-licentie wel graag beschikbaar door zondags op de bank te zitten, zegt hij. ,,Dat wil ik doen. Maar komende zondag nog niet. Ik moet eerst nog praten.”

En daar gaat de KNVB intrappen?
 

Batigoal

Well-known member
Het is nog steeds niet saai! De nieuwe trainer Mustapha Talha mist de papieren om in de hoofdklasse te mogen werken. Daarom zou Guus Gri?t zijn toegevoegd als trainer (lees: stroman). Alleen die ontkent dat nu zelf weer.

https://www.ad.nl/regiosport-utrech...enoeming-bij-hoofdklasser-papendorp~ab6a0bfd/

:heinz:

Bekende naam, Mustapha Talha. Heeft die ooit bij AZ gespeeld?

Guus Griet klinkt trouwens als een stripboekfiguur.
"Guus Griet en het Geheim van Papendorp"
 
Bovenaan