Unregistere
Well-known member
Gaat lekker. Zijn ze Achilles '29 weer voorbij op dat vlak, want die hebben pas zes minpunten.
Voor Tailor was de degradatie geen verrassing. "Het gevoel is hetzelfde. Dat het moeilijk zou worden om ons te redden, dat wisten we al. Ons doel was niet om erin te blijven. We wilden lekker blijven voetballen en de jongens in de kijker laten spelen bij andere clubs", vertelt hij in het radioprogramma Namen en Rugnummers.
De kans dat de oefenmeester aanblijft bij Magreb'90 is klein. "Ik weet nog niet wat er gaat gebeuren. De kans dat ik blijf bestaat altijd, maar er moet nog wel wat gebeuren. Het is belangrijk om met de Belastingdienst om tafel te gaan zitten", zegt Tailer, die om duidelijkheid vraagt als de Utrechters een doorstart willen maken in de hoofdklasse. De organisatorische problemen zijn er namelijk nog altijd. "Als er iets niet snel duidelijk is, dan kan ik de jongens niets beloven."
Dat denk ik ook ja, maar Magreb'90 liet zich toch voor 1 seizoen overzetten naar zaterdag??Ik vermoed zaterdag, anders wordt het een beetje lastig voor de KNVB.
Het was een vriendelijk verzoek van de KNVB om een jaartje naar zaterdag te gaan. Zou mij niet verbazen dat ze nu weer de vrijheid hebben om zelf te kiezen wat ze komend seizoen gaan doen.
Weet het ook niet zeker hoor. Maar als ze nu een plekje claimen in de zondaghoofdklasse, wordt dat niet eenvoudig. Het zou me niets verbazen, want de verhuizing was inderdaad in principe voor ??n seizoen.
Gewoon indelen op regio dus voortaan en af van de za/zo-scheiding t/m hoofdklasse...
Je zal altijd ergens gedoe houden idd, maar op dit moment kan je niet meer terug (gelukkig), want het loopt al door elkaar...Dan krijg je het gedoe onder de hoofdklasse.
Valt het niet recht te breien met wat schuiven met de beloftenteams ?
Lastig denk ik. Jong Achilles '29 en Jong FC Den Bosch spelen als enige belofteteams in de hoofdklasse. Eerstgenoemde degradeert, dus dan houd je Den Bosch over. Die spelen liefst op zondag, maar eventueel zouden die naar zaterdag kunnen.
Lastig denk ik. Jong Achilles '29 en Jong FC Den Bosch spelen als enige belofteteams in de hoofdklasse. Eerstgenoemde degradeert, dus dan houd je Den Bosch over. Die spelen liefst op zondag, maar eventueel zouden die naar zaterdag kunnen. Weet alleen niet welke afspraken daarover bestaan.
Eventueel kan ook Jong De Graafschap degraderen naar de hoofdklasse, dat zou dan wellicht het handigst zijn voor de KNVB. Dan kun je die als degradant gewoon gelijk naar de zaterdaghoofdklasse sturen.