Superheld Djibril Dianessy; zwarte parel in groen en geel!!!1!

Batigoal

Well-known member
Het is inmiddels wel duidelijk dat de technische perfecte Dianessy niet op zijn plek is in deze houthakkerscompetitie. Als ik PSV was zou ik een ruildeal met Luuk de Jong voorstellen; zit die ook gelijk op zijn niveau. Al weet ik niet of Janssen daar zo vrolijk van wordt om wekelijks naar Luukinho te kijken.
 

Janssen

Well-known member
Weinig te melden. Gewoon slecht. Bassan, Stokkers en Santos kunnen het niveau wel aan maar de rest niet, dan valt er in Venlo weinig te halen natuurlijk. Rode kaart viel ook op een klote moment.
 

Maasveld

Well-known member
Weinig te melden. Gewoon slecht. Bassan, Stokkers en Santos kunnen het niveau wel aan maar de rest niet, dan valt er in Venlo weinig te halen natuurlijk. Rode kaart viel ook op een klote moment.
Santos is die keeper toch? Die is net zo slecht als die van ons.
 

Janssen

Well-known member
Dianessy stuurt aan op vertrek

Aan de exodus van spelers lijkt deze zomer maar geen einde te komen. Nu is het Djibril Dianessy die aanstuurt op een vertrek uit Sittard. De jonge Fransman kwam in de zomer van 2016 over van Toulouse. Met name onder Sunday Oliseh verwerft Djibril een basisplaats en wordt met zeven treffers gedeeld topscorer.
De linker vleugelaanvaller zou volgens Franse media in de belangstelling staan van FC Utrecht, Olympique N?mes, een Engelse en een Italiaanse club. Dianessy zou bij de clubleiding hebben aangegeven graag te willen vertrekken.

Bron en volledige artikel: Fortuna Online
http://lb03.net/dianessy-stuurt-aan-op-vertrek/

Haha, Utrecht. Laat me niet lachen. Voor minder dan 35 miljoen hoeven niet aan te kloppen.
 

Batigoal

Well-known member
Je kunt ook niet verwachten dat je zo'n toptalent langer dan een jaar kunt behouden. Wel mooi voor Janssen dat hij later aan zijn kleinkinderen kan vertellen dat hij de Dianessy bij ??n van de voorlopers van FC Limburg live heeft mogen bewonderen.
 

Janssen

Well-known member
Superheld Djibril Dianessy; zwarte parel in groen en geel!!!1!

Marcel Brands aandachtig toeschouwer bij de laatste oefenwedstrijd van Fortuna. Handen af van Dianessy!!!1!
 

Janssen

Well-known member
Superheld Djibril Dianessy; zwarte parel in groen en geel!!!1!

Nee komt Schuurs bekijken uiteraard.
 

Mario

Well-known member
Die gaat gewoon naar PSV komend seizoen. Bert en Mark gaan dat wel even regelen.
 
Bovenaan