Superheld Djibril Dianessy; zwarte parel in groen en geel!!!1!

Abubakari

Well-known member
Voor 12,- euro zit je eersterang en kun je later tegen de kleinkinderen vertellen dat je de eerste stappen van Djibril op Nederlandse voetbalbodem met eigen ogen hebt gezien.

Ik zit voor een tientje op Oost, vak I, ter hoogte van de middenlijn.:duim:
Stelletje slapers hier op DVK. Ik kom uit bed na een nachtdienst, zat al te vloeken omdat ik dacht dat het al uitverkocht zou zijn, kun je weer naar Marktplaats en het 10voudige betalen voor Telstar-Fortuna. Maar DVK zit schijnbaar weer naar die saaie OS te kijken en dan straks allemaal weer zeuren dat Telstar-Fortuna uitverkocht is.

Ook wel fijn dat ze gelijk even een mail er achteraan doen om te vragen wanneer het mij schikt om te komen kijken.
 

Janssen

Well-known member
Als we de voorbeschouwingen mogen geloven gaat hij op de bank starten. Lijkt me verstandig, talenten van dit kaliber moet je niet te snel willen brengen. Messi debuteerde ook ooit als invaller.
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Zou ook niet slim zijn om hem in de etalage te zetten zo lang het transfer window nog niet gesloten is.

Ik verheug me erg op hem vrijdag warm te mogen zien lopen.
 

Janssen

Well-known member
Begonnen op de bank zoals verwacht. Stand nog 0-0 logischerwijs. Wellicht dat we hem zometeen in de rust voor het eerst in actie gaan zien.
 

Batigoal

Well-known member
Held! Het is dat hij met een aantal prutsers op het veld staat, waaronder de keeper van Fortuna, anders had hij gelijk de drie punten geschonken aan zijn team.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Whaha die keeper. Dianessy laat dat niet nog een keer gebeuren.
 

Abubakari

Well-known member
Kun je het wel over die keeper hebben, maar wat voor idioot ben je als je Djibril niet 90 minuten laat spelen? Dan wint Fortuna Sittard met 1-3 en kan zelfs de keeper lachen om zijn blunder.
 

Janssen

Well-known member
Wat een held. De nieuwe Pele, minimaal. Combineert de conditie van Maradona met de techniek van Van Aerle (? The Maassen).

Scoort dus zoals het een superheld betaamt meteen de winnende in blessuretijd. Het clowneske gepruts van de keeper erna tellen we gewoon niet mee. Dat soort fratsen haalt-ie maar uit in de Eerste Divisie maar niet in de Jupiler League.

Legendarische plaat. Dianessy on fire.

nr_sct_fsc+%2880%29.jpg
 
Bovenaan