Strijd tegen degradatie eredivisie 2015-2016

Max

Administrator
Forumleiding
Žuti;150897 zei:
Nee joh, een afscheid als nu is veel mooier voor die muppet.

Volgend jaar FC Groningen die Foppe naar de eerste divisie schiet is toch nog mooier?
 

Bernardo

Well-known member
Hmm, volgende week maar wel ff winnen van Excelsior. Liever Excelsior naar de Jupiler, als WII
 
?

?uti

Guest
Dat Nienhuis zijn welbekende niveau mag halen volgende week.

Die vent hoort in de 1e klasse amateurs te keepen. Kan er geen fuck van. Net als die Bartho, die komt 4 klasses tekort voor de eredivisie.
 

Pascallovic

Well-known member
Žuti;150963 zei:
Die vent hoort in de 1e klasse amateurs te keepen. Kan er geen fuck van. Net als die Bartho, die komt 4 klasses tekort voor de eredivisie.
Er werden vandaag wel een hoop ballen tegen hem aangeschoten, maar geeft er ook 3 rechtstreeks weg. Die vrije trappen waren natuurlijk houdbaar.
 

Bernardo

Well-known member
Kopbal de Jong was houdbaar.
Hoe Peersman die bal ook terugspeelt op Nienhuis bij die 4-2, haha. Lachwekkend. Had de bal al 20x eerder naar voren kunnen spelen. Man man, wat armoedig. #henryout
 

Batigoal

Well-known member
Het scheelt wel dat Cambuur komende zomer amper de transfermarkt op hoeft, want het gros van de selectie bestaat al uit Jupiler League-spelers. Ik neem aan dat die jongens niet verwachten dat een Eredivisie-club ze oppikt.
 

Bernardo

Well-known member
Het scheelt wel dat Cambuur komende zomer amper de transfermarkt op hoeft, want het gros van de selectie bestaat al uit Jupiler League-spelers. Ik neem aan dat die jongens niet verwachten dat een Eredivisie-club ze oppikt.

Lopen maar 8 contracten ofzo door.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Hmm, volgende week maar wel ff winnen van Excelsior. Liever Excelsior naar de Jupiler, als WII
Kom op, wees eens lief. We kunnen samen Willem II een hak zetten want zij gaan het echt niet redden als ze tegen NAC moeten.
 

Bernardo

Well-known member
Kom op, wees eens lief. We kunnen samen Willem II een hak zetten want zij gaan het echt niet redden als ze tegen NAC moeten.

Gun WII ook wel degradatie hoor, vind het een club van niks. Maar ik kijk meer naar oog op volgend seizoen voor ons in de JL. Zie ik liever jullie erbij komen als WII.
 

inhethoekje

Active member
Wat een triest volk daar in Doetinchem, de spelers va Go Ahead aanvallen, ben blij dat dat inteelt volk uit de Achterhoek weer gedegradeerd is.
 
Bovenaan