Hoeft toch ook niet altijd direct vermeld te worden? Sjonge jonge.
Sc Rouveen.
Voor de zoveelste keer, denk aan je taalgebruik. Je zit niet ver van een ban af.
Bij welke club ben je actief, Balderas?
Die Cocu is trouwens wel een lul als ik het zo lees.
Ik heb daarover contact gehad met de eigenaren, maar die wouden de discussie meer naar de site halen.
Welkom allen, als je op amateur gebied nog wat wil leren raad ik de Ajaxsectie aan, die club word ook amateuristisch geleid.
Welkom allen, als je op amateur gebied nog wat wil leren raad ik de Ajaxsectie aan, die club word ook amateuristisch geleid.
Ik heb daarover contact gehad met de eigenaren, maar die wouden de discussie meer naar de site halen.
Voor de nieuwe heren goed om te weten dat we een aantal echte senioren op dit forum hebben zoals inhethoekje. Gewoon beleefd zijn tegen hem en je verder weinig aantrekken van zijn waanbeelden.
Nee hoor, niet als het gaat om tropische regenwouden.Voor jou een leermoment: er zitten hier taalpuristen dus die ergeren zich nu al aan het woord wouden.
Ik kan je niet meer dan gelijk geven, helaas.
Welkom Fregge,hoop dat je hier vee plezier zult hebben.
Voor jou een leermoment: er zitten hier taalpuristen dus die ergeren zich nu al aan het woord wouden.
Welkom Fregge,hoop dat je hier vee plezier zult hebben.
Voor jou een leermoment: er zitten hier taalpuristen dus die ergeren zich nu al aan het woord wouden.
Dat is het Brabantse in me. Sorry. Ik ga wel m'n best doen.