Stel je zelf even voor

Mario

Well-known member
Het is inderdaad wel een invasie aan Ajacieden zo. We hebben nog wat lieden van andere clubjes uitgenodigd maar de een heeft tegenwoordig een leven en werkt hard (ik hoef niet uit te leggen voor welke club hij is) en de ander poste alleen nog maar over obscure metal.

Satyr zit al een tijdje op dit forum hoor.
 

Janssen

Well-known member
Laat hem, vanavond komt hij op tv met zijn vriendin, ik ben er klaar voor om ze helemaal af te fikken.

Je hebt geluk dat ik nog steeds in de milde kerst-stand sta anders had ik je alweer even mentaal dubbelgevouwen hier. Met in gedachte 1 hand op de rug.
 

inhethoekje

Active member
Je hebt geluk dat ik nog steeds in de milde kerst-stand sta anders had ik je alweer even mentaal dubbelgevouwen hier. Met in gedachte 1 hand op de rug.

Wij verwachten niks minder als dat je vriendin een Chantal look-a like-is, alles minder zal commentaar opleveren.
 

Fregge

Well-known member
Ik zie al wel dat er hier net zo slap ge-ouwehoert wordt in het Off Topic gedeelte als op VPF. Dit kan nog een gouden combinatie worden.
 

inhethoekje

Active member
Ik zie al wel dat er hier net zo slap ge-ouwehoert wordt in het Off Topic gedeelte als op VPF. Dit kan nog een gouden combinatie worden.


Valt mee,normaliter zijn we hier heel serieus maar om nieuwe leden op hun gemak te stellen doen we de eerste 2 dagen altijd een beetje vrolijk, vanaf de 3e dag word er serieus over de wereldproblematiek gepraat en die van Ajax in het bijzonder.
 

Janssen

Well-known member
Valt mee,normaliter zijn we hier heel serieus maar om nieuwe leden op hun gemak te stellen doen we de eerste 2 dagen altijd een beetje vrolijk, vanaf de 3e dag word er serieus over de wereldproblematiek gepraat en die van Ajax in het bijzonder.

En vanaf de 4e dag schelden we je de helemaal de tering.
 
Bovenaan