Lennard95
New member
Moet je ze donderdag niet kwijtraken!Kerstmaaltijden en internetten is geen handige combi, maar kerst is afgelopen dus de vingers zijn weer vrij.
Moet je ze donderdag niet kwijtraken!Kerstmaaltijden en internetten is geen handige combi, maar kerst is afgelopen dus de vingers zijn weer vrij.
Dat zijn de betere dingen alhoewel ik steeds vaker op de pc zit te spelen.Nou zijn we hier in de gelukkige omstandigheden dat we ook nog een xbox 360 hebben aangesloten dus we kunnen altijd nog gaan gamen.
Ik ook hoor geef zelf ook geen honderden euros uit aan vuurwerk.Als er niemand vuurwerk naar mij gooit moet dat goed komen, ik heb niks met vuurwerk. Ik breng mijn geld dan liever naar de kroeg
Dat zijn de betere dingen alhoewel ik steeds vaker op de pc zit te spelen.
Ik dacht eerlijk gezegd dat ik in de oliebollentopic zat, maar dus niet...
Nou, hup modderen!
Welkom! Mooie baan heb je.
Geen kloon account van jou ;-)
Inderdaad. Mindere clubvoorkeur, maar zo heeft iedereen wel wat minpuntjes.
Ik heb mijn twijfels bij al die aanmeldingen,ze doen mij net iets te joviaal om mij te laten denken dat ze hier voor het eerst zijn,of het zijn kloon accounts,maar dat kan ik niet waarmaken dus alleen maar denken of het zijn oudleden van SQ met een nieuwe nickname.
Ik ben te vaak in de maling genomen om al die nieuwe leden opeens ook te gaan zien als nieuwe leden.
(bedankt oa vakx)
Ik kan je verzekeren dat dit allemaal individuen zijn en dat het allemaal ok? is. We hebben het uiteraard gecheckt na alle gevallen uit het verleden.