Stel je zelf even voor

inhethoekje

Active member
"Je bent een...als" inderdaad. En de beheerders denken - gevoed door menig middelbare vriend met "Je doet het hartstikke goed hoor! Trek je er maar niets van aan!" - dat ze ook echt iets heel moois hebben gedaan voor de community. En dan wel posts over vermiste huisdieren wegpoetsen, want dat gaat niet over het stadje in kwestie. Hilarisch en intriest...

Ben wel zeer benieuwd naar de inhoud van "Je bent een Geldermalsenaar als..." ��

Oosterbeek is nogal een grijs dorp, hier gaat het meestal over een vermist persoon ipv een huisdier wat uit een verzorgingshuis is weggelopen.
Meestal vind je de persoon terug bij het koffiehoekje van onze plaatselijke Appie.
Rond etenstijd worden ze altijd opgehaald door de zuster die avonddienst heeft, is altijd weer een gezellig kijkspel, mopperende oudjes met rollator die mee moeten terwijl ze zo gezellig met het winkelend publiek aan het kletsen waren.

Max

Administrator
Forumleiding
Buytenspeeler is niet de enige hier die een gat in zijn geheugen kan zuipen.

Mario

Well-known member
Mooi al die nieuwe leden. Nu kunnen we tenminste met een goede reden in herhaling vallen. Welkom, welkom !

Max

Administrator
Forumleiding
Mooi al die nieuwe leden. Nu kunnen we tenminste met een goede reden in herhaling vallen. Welkom, welkom !

Zit je hetzelfde verhaal wat je al honderd hebt getypt in de Feyenoord sectie op te hangen en krijg je complimenten voor het verhaal i.p.v. dat ze het verhaal al honderd keer hebben gelezen.

G

Gast

Guest
Ach, ga je er zomaar van uit dat we uit een conplimenteuze cultuur komen...

Fregge

Well-known member
Ik geef jullie een week, en jullie kunnen een begrip op dit forum bijschrijven. Is er ergens een vergelijkingstopic?

Fabian

Active member
Ik moet toch wennen aan het feit dat er voetbalmeningen komen die ik niet aan zie komen. Dat wordt wat onwennig 2016 in.

Max

Administrator
Forumleiding
Kennelijk hebben de PSV-ers hier even met Cocu gepraat. Het werd allemaal ook een beetje te gek.

DeftonesJP

New member
Nou zijn we hier in de gelukkige omstandigheden dat we ook nog een xbox 360 hebben aangesloten dus we kunnen altijd nog gaan gamen.

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Gelukkig dat jullie er nog zijn, ik maakte me al zorgen! Wat vers bloed is meer dan welkom! :)

G

Gast

Guest
Kerstmaaltijden en internetten is geen handige combi, maar kerst is afgelopen dus de vingers zijn weer vrij.

Bovenaan