Speelronde XXX

Zondagmiddag 14:30


  • Totaal aantal stemmers
    13

Jamel

Administrator
Forumleiding
Als Ajax vanmiddag niet wint dan hebben de aanstaande degradanten Cambuur en Groningen iets voor elkaar gekregen wat Feyenoord en Ajax dit seizoen niet is gelukt: winnen van PSV. Dat zegt eigenlijk alles over het seizoen van PSV.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Als Ajax vanmiddag niet wint dan hebben de aanstaande degradanten Cambuur en Groningen iets voor elkaar gekregen wat Feyenoord en Ajax dit seizoen niet is gelukt: winnen van PSV. Dat zegt eigenlijk alles over het seizoen van PSV.
Precies. Het is precies contra als onder Schmidt, toen wonnen we nooit toppers, dit seizoen zit we daar ijzersterk in. PSV is al op zeker winnaar van het onderlinge 'top3-klassement' (Ajax/Feyenoord/PSV), maar staat 8 punten achter op Feyenoord
 

Bonehead

Well-known member
Maar met coke kun je niet gooien. Ja kan wel, maar niet echt effectief en bovendien vrij prijzig.

Met aanstekers, batterijen en weet ik allemaal welke meuk het stadion ingesmokkeld wordt kun je wel gooien.

Ergo het ligt niet aan de drankverkoop dat er dingen op het veld gegooid worden, maar aan malloten die al in kennelijke staat zijn als ze het stadion binnenkomen en eenmaal binnen daar vrolijk mee verder gaan. Het is een groot maatschappelijk probleem. Ook onder andere in de horeca.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Kom op PSV, nu doorpakken. Het sterkste deel van Ajax is de aanval, dus een goal zit er altijd in...
 

JMD

Well-known member
En ik zou nu wat meer richting Simons/Van Aanholt spelen linksvoorin, Sanchez staat op scherp daar.
 

JMD

Well-known member
Sanchez weer met een overtreding op Simons. Nou was dit zeker geen geel waard, maar Sanchez komt wel in de problemen zo.

Na de 1-0 is Ajax overigens ook meer in het duel gekomen, PSV lijkt meer achterover te leunen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het is tactisch een ramp wat Ajax vandaag laat zien. PSV kan in aanvallend opzicht alles doen wat ze in hun kracht krijgt.
 

JMD

Well-known member
Het is tactisch een ramp wat Ajax vandaag laat zien. PSV kan in aanvallend opzicht alles doen wat ze in hun kracht krijgt.
Hoe zou jij het dan oplossen? Want dit PSV kan genadeloos de zwakte van Ajax bespelen, maar ik zou niet weten hoe Ajax dat tactisch dan beter zou kunnen met hun huidige spelersmateriaal.

Daarom snap ik ook niet dat PSV nu temporiseert, in de aanloop naar de 1-0 werden we steeds sterker, lag Ajax op de rug, maar nu gaan we juist uit onze kracht. We hadden ze bij hun strot
 

Batigoal

Well-known member
Je verlies nemen op Bassey en Sanchez, ook Grillitsch de deur wijzen. En nog een paar. Wat een dramatische spelers lopen er toch tussen.
 
Bovenaan