Ik hoop dat het zo blijft. Voel jij je kut over het voetbal en blijft Van Nistelrooy zitten.Hopelijk speelt PSV 2de helft veel beter
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Meer power voorin lijkt me. Is wel nodig voor Ajax, want ook bij PSV is de zwakke linie de verdediging. Hoop dat we nu wel weer wakker zijn anders verlies je dit gewoon en gezien het eerste kwartier was dat absoluut niet nodig.Hahaha, wat is dit nou voor een wissel.
Gaat me niet om Brubbey, maar om het feit dat hij voor Bassey erin komt. Heitinga ontmantelt daarmee zijn middenveld en zet een middenvelder in de verdediging. Hele bijzondere keuzes.Meer power voorin lijkt me. Is wel nodig voor Ajax, want ook bij PSV is de zwakke linie de verdediging. Hoop dat we nu wel weer wakker zijn anders verlies je dit gewoon en gezien het eerste kwartier was dat absoluut niet nodig.
Tsja, keuzes maken is dat. Hij wil blijkbaar Berghuis, Bergwijn en Tadic niet wisselen. En echt in de problemen is Ajax voor rust (op die 1-0 na) nou ook niet geweestGaat me niet om Brubbey, maar om het feit dat hij voor Bassey erin komt. Heitinga ontmantelt daarmee zijn middenveld en zet een middenvelder in de verdediging. Hele bijzondere keuzes.
Voila. Twee momenten kort achter elkaar die laten zien waarom het een absurde keuze is.Tsja, keuzes maken is dat. Hij wil blijkbaar Berghuis, Bergwijn en Tadic niet wisselen. En echt in de problemen is Ajax voor rust (op die 1-0 na) nou ook niet geweest
En terechtWas poging tot bal spelen dus dat is tegenwoordig geel.