Inconsequent.Nee, rood voor Sambo (2x geel) wegens uitlokken...
Inconsequent.Nee, rood voor Sambo (2x geel) wegens uitlokken...
Jep. En als uitploeg ben je dan altijd in het nadeel, want als thuisploeg is 'uitlokkend juichen' lastiger...Inconsequent.
Dat kan dus niet volgens de regels.Nee, rood voor Sambo (2x geel) wegens uitlokken...
Jawel, nieuw KNVB-beleid. Is gecommuniceerd.Dat kan dus niet volgens de regellw
Het niet staken?Jawel, nieuw KNVB-beleid. Is gecommuniceerd.
Dat uitlokken na scoren geel oplevertHet niet staken?
Die fluit alleen maar eredivisie omdat hij met de dochter van De Boer neukt. Altijd gezeik met die gast. Als ik mij zoals hem gedraag als jurist of op de vloer gedraag word ik finaal de touwtyfus in geslagen.Lekker opgefokt sfeertje.
Maar goed, die Kooij is ook een dramatisch mannetje hoor.
Als PSV wint is het verschil tussen AZ en Ajax ook 2 punten en kunnen jullie volgende week plek 3 pakken...En dat gelijke spel van Twente en Sparta komt AZ wel goed uit.
En nu hopen dat AZ en Ajax winnen dan is het verschil met PSV nog maar 2 punten.
In de laatste wedstrijd speelt AZ thuis tegen PSV en kunnen we de 3e plek pakken. 😀 😀
Dan mogen ze dat heel vak P ook wel schorsen. Als je naat een voetbalwedstrijd gaat en je kan er niet tegen dat de tegenstander scoort en juicht dan spoor je ook niet.Sambo maar potje of 4 schorsen, achterlijke.
Wij krijgen PSV nog thuis en hebben het dan in eigen hand.Als PSV wint is het verschil tussen AZ en Ajax ook 2 punten en kunnen jullie volgende week plek 3 pakken...
Je krijgt Ajax nog uit en hebt het (als Ajax verliest vandaag) dan ook in eigen hand tov Ajax.Wij krijgen PSV nog thuis en hebben het dan in eigen hand.
AZ moet ook nog tegen Ajax dus dat is ook in eigen hand.Wij krijgen PSV nog thuis en hebben het dan in eigen hand.