Speelronde XXX

Zondagmiddag 14:30

• Totaal aantal stemmers
    13

Bernardo

Well-known member
Ik vind het prima dat er zo hard wordt opgetreden. Mag van mij nog wel harder. Direct 0-3 reglementair.

Ik ken geen sport in de wereld (GEEN ENKELE) waarbij dingen op het veld gegooid worden, behalve voetbal. Laat staan dat er dan doorgegaan wordt. Wat is dat toch voor soft gedoe jarenlang geweest.
Makkelijk zeggen als je toch al gedegradeerd bent. Waarom moet een club gestraft worden door 1 debiel?

• Leuk
Waarderingen: Max

stc

Well-known member
Ben benieuwd of morgen bij PSV - Ajax qua randzaken op tribunes (gooien van bekers etc) alles onder controle is.

erka

Well-known member
Makkelijk zeggen als je toch al gedegradeerd bent. Waarom moet een club gestraft worden door 1 debiel?

Als je had opgelet zeg ik dit al een hele tijd en ongeacht welke club. Omdat het allang geen incident meer is. Dit seizoen is het bij Groningen al tig keer misgegaan en telkens durft Groningen niet in te grijpen. Stop met bier verkopen bijvoorbeeld. Of netten, net als bij Feyenoord. Of veel strengere toegangscontrole. Bij Groningen kan iedereen zo binnenlopen, SV of niet, wordt totaal niet op gecontroleerd. Clubs doen er zelf veel te weinig aan en doen het steeds af als incident. Maar bier of vuurwerk op het veld gooien is geen incident en niet normaal. Een biertje ook niet nee. Dus stop maar met bier verkopen, Gudde. En ja, ook met cola kun je gooien maar iemand die cola drinkt is doorgaans nuchter.

Ik vind het in elk geval niet normaal en vind dat de clubs veel meer zelf moeten doen.

erka

Well-known member
In het buitenland moeten ze zich toch helemaal scheef lachen om dit beleid?

Ja, in Engeland en Italië bijvoorbeeld. Verplichte zitplaatsen op naam en geen bier. En als je je misdraagt direct voor eeuwig een SV. Dat ook gehandhaafd wordt.

erka

Well-known member
Of in Frankrijk. Daar hebben ze het nog slechter onder controle dan bij ons. Die zullen zich wel slap lachen om dat sukkelige Nederland.

PES5

Administrator
Forumleiding
2-3 in Heerenveen, waar 7-3 terecht zou zijn
Dit kun je geen incident meer noemen. Sinds de overstap naar 433 klopt ons middenveld al niet. Geen druk op de bal en de tegenstander kan dwars door onze as naar hartelust combineren. Als je dan ook nog twee backs zwaar uit vorm hebt en een werkelijke kutkeeper tussen de palen, dan krijg je het deksel vanzelf op de neus. Emmen daarentegen na 25 min de boel omgezet en daarna met lef gespeeld.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Pff, dat zit erop. Wat een dramatische wedstrijd. Excelsior echt heel zwak, maar puntje is prima.

De Wolf

Well-known member
Als je had opgelet zeg ik dit al een hele tijd en ongeacht welke club. Omdat het allang geen incident meer is. Dit seizoen is het bij Groningen al tig keer misgegaan en telkens durft Groningen niet in te grijpen. Stop met bier verkopen bijvoorbeeld. Of netten, net als bij Feyenoord. Of veel strengere toegangscontrole. Bij Groningen kan iedereen zo binnenlopen, SV of niet, wordt totaal niet op gecontroleerd. Clubs doen er zelf veel te weinig aan en doen het steeds af als incident. Maar bier of vuurwerk op het veld gooien is geen incident en niet normaal. Een biertje ook niet nee. Dus stop maar met bier verkopen, Gudde. En ja, ook met cola kun je gooien maar iemand die cola drinkt is doorgaans nuchter.

Ik vind het in elk geval niet normaal en vind dat de clubs veel meer zelf moeten doen.
Gewoon helemaal geen eten en drinken op de vakken. Eet je daarbuiten maar op. Zal niet alles oplossen maar scheelt een hoop.

Jef400

Well-known member
Pff, dat zit erop. Wat een dramatische wedstrijd. Excelsior echt heel zwak, maar puntje is prima.
Hoekschoppen 17-3. Vitesse balde vrij aardig tot de 30 meter lijn. Daarna was het niks meer. Best spannend zo om plek 16.

ALenstra

Well-known member
Ik ken geen sport in de wereld (GEEN ENKELE) waarbij dingen op het veld gegooid worden, behalve voetbal.
IJshockey. Zowel in Nederland als in Duitsland zelf gezien.
Of in Frankrijk. Daar hebben ze het nog slechter onder controle dan bij ons. Die zullen zich wel slap lachen om dat sukkelige Nederland.
Toch hebben ze in Frankrijk toegangskaarten op naam.

erka

Well-known member
hmmm nou ja, dan is dat ook niet normaal zeg maar.

Maar goed, mooie winst van Emmen (y)

gevegt

Well-known member
Het enige wat helpt is dat omstanders een gooier direct helemaal de tering slaan en het station uit flikkeren.
Een soort van sociale controle zeg maar.

Bovenaan