#hakein#ulteeout
#hakein#ulteeout
t.b.v. nog eerdert.o.v.? dat zal wel t.a.v. zijn
Deze spierballentaal zal het probleem in ieder geval niet verhelpen.Het was één sukkel, die bovendien gelijk is opgepakt. Adequaat gehandeld dus door Groningen. Wat mij betreft kunnen we dan door, toch?
Ik wel. Honkbal en American Football om maar twee voorbeelden te noemen. Overigens is het niet eens raak met gooien..Ik vind het prima dat er zo hard wordt opgetreden. Mag van mij nog wel harder. Direct 0-3 reglementair.
Ik ken geen sport in de wereld (GEEN ENKELE) waarbij dingen op het veld gegooid worden. Laat staan dat er dan doorgegaan wordt.
Met bekers cola mag wél gegooid worden?Gewoon geen bier meer op het vak.
Ik vind het prima dat er zo hard wordt opgetreden. Mag van mij nog wel harder. Direct 0-3 reglementair.
Ik ken geen sport in de wereld (GEEN ENKELE) waarbij dingen op het veld gegooid worden, behalve voetbal. Laat staan dat er dan doorgegaan wordt. Wat is dat toch voor soft gedoe jarenlang geweest.
Jawel. Het tonen waarom ze zo laag staan. #staypositiveIntussen maken Vitesse en Excelsior er in Arnhem één van de slechtste helften van het hele seizoen van. Bijna niets gaat goed.