Speelronde XXX

Zondagmiddag 14:30


  • Totaal aantal stemmers
    13

De Wolf

Well-known member
De neanderthalertjes in Groningen hebben het voor elkaar. Grensrechter bekogelen met bier.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het was één sukkel, die bovendien gelijk is opgepakt. Adequaat gehandeld dus door Groningen. Wat mij betreft kunnen we dan door, toch?
 

De Wolf

Well-known member
Leek raak te zijn dus dan moeten ze definitief staken.
Het is dus wachten op een eet en drinkverbod op de tribunes.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Goed, lekker laten hangen die netten in de Kuip. Geen enkel risico nemen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

erka

Well-known member
Ik vind het prima dat er zo hard wordt opgetreden. Mag van mij nog wel harder. Direct 0-3 reglementair.

Ik ken geen sport in de wereld (GEEN ENKELE) waarbij dingen op het veld gegooid worden, behalve voetbal. Laat staan dat er dan doorgegaan wordt. Wat is dat toch voor soft gedoe jarenlang geweest.
 

Jef400

Well-known member
Ik vind het prima dat er zo hard wordt opgetreden. Mag van mij nog wel harder. Direct 0-3 reglementair.

Ik ken geen sport in de wereld (GEEN ENKELE) waarbij dingen op het veld gegooid worden. Laat staan dat er dan doorgegaan wordt.
Ik wel. Honkbal en American Football om maar twee voorbeelden te noemen. Overigens is het niet eens raak met gooien..
 

Maasveld

Well-known member
Ik vind het prima dat er zo hard wordt opgetreden. Mag van mij nog wel harder. Direct 0-3 reglementair.

Ik ken geen sport in de wereld (GEEN ENKELE) waarbij dingen op het veld gegooid worden, behalve voetbal. Laat staan dat er dan doorgegaan wordt. Wat is dat toch voor soft gedoe jarenlang geweest.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Intussen maken Vitesse en Excelsior er in Arnhem één van de slechtste helften van het hele seizoen van. Bijna niets gaat goed.
 
Bovenaan