Abubakari
Well-known member
Dat bedoel ik. Geen toeval dat Higler de scheids was.Een aantal beslissingen die je op meerdere manieren kunt nemen vielen allemaal in het voordeel van Feyenoord uit.
Dat bedoel ik. Geen toeval dat Higler de scheids was.Een aantal beslissingen die je op meerdere manieren kunt nemen vielen allemaal in het voordeel van Feyenoord uit.
2 Nederlanders in de basis, toch 2 meer dan Fortuna.Vitesse stelt er trouwens ook een fraai stel tegenover.
Scherpen,Arcus,Ferro,Hajek,
Wittek,Bero,Flamingo,Tronstad,Vidovic,
Frederiksen,Bialek
Wel weer jammer dat die 2 Nederlanders dan weer niet bij Vitesse onder contract staan, maar gehuurd worden van een buitenlandse club.2 Nederlanders in de basis, toch 2 meer dan Fortuna.
Grote blunders van de scheids waren het nu ook weer niet. Dit resultaat moet Twente zichzelf aanrekenen.
Een aantal beslissingen die je op meerdere manieren kunt nemen vielen allemaal in het voordeel van Feyenoord uit.
Dat gebeurt gewoon weleens in een wedstrijd.
uiteindelijk moet je de scheids gewoon geen aanleiding geven.
Hoppa, verdiende 3 punten in Arnhem. Dan maar met een vreemdelingenlegioen (Ozyakup mogen we toch als Nederlander tellen toch?). Velasquez toptrainer, op naar Europa.
Geen idee, maar mediatechnisch bekt het natuurlijk wel lekker, Fortuna zonder Nederlanders aan de aftrap. Net als vorige week tegen Volendam (toen telde Duarte nog mee als Kaapverdiaan). Nog weinig positieve berichten over Fortuna in de media, maar wel 10 uit 4. Laat ze Velazquez en Yilmaz maar belachelijk maken, volgende week winnen van RKC en we staan zowaar in het linker rijtje.Vanwaar de behoefte om spelers als Ozyakup, Kökçü, Idrissi en Mazraoui als buitenlanders te benoemen? Is El Ghazi nu Nederland en straks als hij voor Marokko geselecteerd wordt Nederlander af? Noemen we de spelers die nu voor Suriname en Curacao kiezen ook geen Nederlanders meer?
Geen idee, maar mediatechnisch bekt het natuurlijk wel lekker, Fortuna zonder Nederlanders aan de aftrap. Net als vorige week tegen Volendam (toen telde Duarte nog mee als Kaapverdiaan). Nog weinig positieve berichten over Fortuna in de media, maar wel 10 uit 4. Laat ze Velazquez en Yilmaz maar belachelijk maken, volgende week winnen van RKC en we staan zowaar in het linker rijtje.
Nee, zowel Ajax, PSV als AZ verliezen. Dan staat Feyenoord eerste.Vandaag werden ze wel flink gematst, van Wolfswinkel had bij 0-0 een penalty moeten krijgen, geel voor Kökcü had ook rood kunnen zijn. Maar goed, Higler vind ik echt een klotescheidsrechter, sinds ik hem vorig jaar een paar keer bij Cambuur gezien heb. Echt een topclub helpertje.
Je hebt liever dat Feyenoord volgende week van AZ verliest zodat Ajax geen eerste kan worden of bedoel je iets anders?
Vrij simpel, in mijn app staat bij Ozyakup een Turks vlaggetje.Vanwaar de behoefte om spelers als Ozyakup, Kökçü, Idrissi en Mazraoui als buitenlanders te benoemen? Is El Ghazi nu Nederland en straks als hij voor Marokko geselecteerd wordt Nederlander af? Noemen we de spelers die nu voor Suriname en Curacao kiezen ook geen Nederlanders meer?
Geboren in Zaandam maar hij komt uit voor Turkije.Vrij simpel, in mijn app staat bij Ozyakup een Turks vlaggetje.
Nou ik ben om. Vitesse vliegt eruit. Dit was nog erger dan onder de 5-3-2 van Letsch. Ik stop in ieder geval met kijken. Een scheermesje op de oogbal doet nog minder pijn...
Is Wormuth straks nog een gevierd trainer omdat ie Volendam, Emmen en Vitesse onder zich heeft gehouden.Dat wordt druk onderin! . Wel een leuke KKD volgend jaar.