Speelronde 9

Hups


  • Totaal aantal stemmers
    11

Jef400

Well-known member
Wat een dramatische verdediging heeft Vitesse zeg. Die moeten de winterstop echt zien te halen. Tot die tijd komen er niet heel veel punten meer bij.
 

fortuna1987

Well-known member
Hoppa, verdiende 3 punten in Arnhem. Dan maar met een vreemdelingenlegioen (Ozyakup mogen we toch als Nederlander tellen toch?). Velasquez toptrainer, op naar Europa.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Grote blunders van de scheids waren het nu ook weer niet. Dit resultaat moet Twente zichzelf aanrekenen.
Een aantal beslissingen die je op meerdere manieren kunt nemen vielen allemaal in het voordeel van Feyenoord uit.
Dat gebeurt gewoon weleens in een wedstrijd.
uiteindelijk moet je de scheids gewoon geen aanleiding geven.

Nou ja, Higler is gewoon een waardeloze irritante scheidsrechter. Een enorme clown. Niet alles viel Feyenoord haar kant op, maar als ik het lees wel de belangrijkere momenten. Higler en de acht puntjes zijn wat mij betreft de twee meest verschrikkelijke scheidsrechters van het stel. Gelukkig hebben we die twee nu net gehad. Dus wie weet hebben we tot de winterstop mazzel.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hoppa, verdiende 3 punten in Arnhem. Dan maar met een vreemdelingenlegioen (Ozyakup mogen we toch als Nederlander tellen toch?). Velasquez toptrainer, op naar Europa.

Vanwaar de behoefte om spelers als Ozyakup, Kökçü, Idrissi en Mazraoui als buitenlanders te benoemen? Is El Ghazi nu Nederland en straks als hij voor Marokko geselecteerd wordt Nederlander af? Noemen we de spelers die nu voor Suriname en Curacao kiezen ook geen Nederlanders meer?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Matig, maar nooit saai vanmiddag. Heerenveen begon goed en pakte telkens de 2e bal, al was het te slordig om echt grote kansen te creëren, op die van Sarr na. Na de wissels liep het bij PSV beter. Balvaste El Ghazi en Guti die, itt Veerman, wel de 2e ballen pakte. Noppert een paar prachtige reddingen, maar na rust werd PSV sterker en schoot Gakpo fraai raak. Op het einde nog een beste kans voor Van Hooijdonk, maar uiteindelijk een terechte zege voor PSV. Heerenveen knokte, maar ontbeert aanvallend op het middenveld en op de flanken wat kwaliteit om PSV echt te raken. Verschil zit 'm ook in wissels. Wij hebben amper iets te wisselen en PSV heeft een prachtig brede bank. Nu tegen Eagles en Volendam zaak om punten te pakken en zo de aansluiting met de top6 te behouden.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

fortuna1987

Well-known member
Vanwaar de behoefte om spelers als Ozyakup, Kökçü, Idrissi en Mazraoui als buitenlanders te benoemen? Is El Ghazi nu Nederland en straks als hij voor Marokko geselecteerd wordt Nederlander af? Noemen we de spelers die nu voor Suriname en Curacao kiezen ook geen Nederlanders meer?
Geen idee, maar mediatechnisch bekt het natuurlijk wel lekker, Fortuna zonder Nederlanders aan de aftrap. Net als vorige week tegen Volendam (toen telde Duarte nog mee als Kaapverdiaan). Nog weinig positieve berichten over Fortuna in de media, maar wel 10 uit 4. Laat ze Velazquez en Yilmaz maar belachelijk maken, volgende week winnen van RKC en we staan zowaar in het linker rijtje.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Geen idee, maar mediatechnisch bekt het natuurlijk wel lekker, Fortuna zonder Nederlanders aan de aftrap. Net als vorige week tegen Volendam (toen telde Duarte nog mee als Kaapverdiaan). Nog weinig positieve berichten over Fortuna in de media, maar wel 10 uit 4. Laat ze Velazquez en Yilmaz maar belachelijk maken, volgende week winnen van RKC en we staan zowaar in het linker rijtje.

Bij Feyenoord probeerde ze het aantal buitenlanders ook een issue te maken. Het vreemdelingen legioen. Dan helpt het ook wel als je Kökçü en Idrissi als buitenlanders mag meetellen. Notabene twee spelers uit de Feyenoord opleiding.

Maar men is sowieso al lange tijd erg negatief over Fortuna Sittard. Vorige week er een punt van maken dat Velazguez met veel woorden weinig zegt. Wat heel veel trainers doen. Had daardoor ook niet het beeld dat jullie 10 punten uit 4 wedstrijden hadden gehaald.
 

De Wolf

Well-known member
Vandaag werden ze wel flink gematst, van Wolfswinkel had bij 0-0 een penalty moeten krijgen, geel voor Kökcü had ook rood kunnen zijn. Maar goed, Higler vind ik echt een klotescheidsrechter, sinds ik hem vorig jaar een paar keer bij Cambuur gezien heb. Echt een topclub helpertje.

Je hebt liever dat Feyenoord volgende week van AZ verliest zodat Ajax geen eerste kan worden of bedoel je iets anders?
Nee, zowel Ajax, PSV als AZ verliezen. Dan staat Feyenoord eerste.
 

Maasveld

Well-known member
Vanwaar de behoefte om spelers als Ozyakup, Kökçü, Idrissi en Mazraoui als buitenlanders te benoemen? Is El Ghazi nu Nederland en straks als hij voor Marokko geselecteerd wordt Nederlander af? Noemen we de spelers die nu voor Suriname en Curacao kiezen ook geen Nederlanders meer?
Vrij simpel, in mijn app staat bij Ozyakup een Turks vlaggetje.
 

delmaestro

Well-known member
Nou ik ben om. Vitesse vliegt eruit. Dit was nog erger dan onder de 5-3-2 van Letsch. Ik stop in ieder geval met kijken. Een scheermesje op de oogbal doet nog minder pijn...
 

Pascallovic

Well-known member
Wat ik mij bij trainers als Cocu en Frank de Boer dan afvraag is waarom het bij PSV en Ajax wel gelukt is qua prestaties, terwijl ze daarna nergens meer gepresteerd hebben. Is het dan alleen geluk? Ik geloof er zelf niet in dat alleen maar omdat je bij een topclub werkt je altijd wel kampioen wordt. Immers de voorgangers en opvolgers van Cocu zoals Rutten, Advocaat, Stevens, van Bommel en Schmidt is het allemaal niet gelukt. Bij de Boer idem met Jol, Ten Cate, van Basten, Bosz en Keizer (Ten Hag wel natuurlijk). Die hadden allemaal niet per definitie slechter materiaal dan Cocu en de Boer.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

erka

Well-known member
Nou ik ben om. Vitesse vliegt eruit. Dit was nog erger dan onder de 5-3-2 van Letsch. Ik stop in ieder geval met kijken. Een scheermesje op de oogbal doet nog minder pijn...

Dat wordt druk onderin! :D. Wel een leuke KKD volgend jaar.
 

Bernardo

Well-known member
Mooi puntje gisteren in een lastige uitwedstrijd.

Nu hebben we 3 thuiswedstrijden op een rij, daarin moeten we afstand nemen van de onderste plaatsen.
 
Bovenaan