Speelronde 9

Hups


  • Totaal aantal stemmers
    11

JMD

Well-known member
En gewonnen! Mooi. Voor het eerst sinds 2011. Er ontstaat nu echt een kopgroep van de 4 ploegen die je daar zou verwachten, Ajax, PSV, Feyenoord, AZ... Volgende week AZ - Feyenoord. PSV ontvangt FC Utrecht en Ajax ontvangt dan Excelsior.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Laat FC Utrecht dan ook maar met een traditie breken dat ze altijd verliezen van PSV.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Domme vrije trap weggegeven, domme rode kaart.
Wil nog wel eens zien of dit ook rood was als een Feyenoorder de overtreding had gemaakt.

Stond nog een enorme rekening open van Feyenoord bij Higler. Kennelijk wil hij daar toch iets mee doen.
 

Abubakari

Well-known member
Want Feyenoord is de laatste weken echt enorm bevoordeeld door de arbitrage, bedoel je?
Vandaag werden ze wel flink gematst, van Wolfswinkel had bij 0-0 een penalty moeten krijgen, geel voor Kökcü had ook rood kunnen zijn. Maar goed, Higler vind ik echt een klotescheidsrechter, sinds ik hem vorig jaar een paar keer bij Cambuur gezien heb. Echt een topclub helpertje.
Blijf maar een weekje vierde. Langer vind ik ook prima.
Je hebt liever dat Feyenoord volgende week van AZ verliest zodat Ajax geen eerste kan worden of bedoel je iets anders?
 

Abubakari

Well-known member
Pandur,Pinto (Seuntjens/16),Ximo Navarro,Guth,Cox,
Ferati,özyakup,Erdogan,Embaló,B.Yilmaz,
Córdoba

Lekker herkenbaar elftal heeft Fortuna zeg.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vandaag werden ze wel flink gematst, van Wolfswinkel had bij 0-0 een penalty moeten krijgen, geel voor Kökcü had ook rood kunnen zijn. Maar goed, Higler vind ik echt een klotescheidsrechter, sinds ik hem vorig jaar een paar keer bij Cambuur gezien heb. Echt een topclub helpertje.

Je hebt liever dat Feyenoord volgende week van AZ verliest zodat Ajax geen eerste kan worden of bedoel je iets anders?

Mooi, dan zijn wij weer een topclub dit jaar. Vorig jaar kwamen we van alle eredivisieclubs het aller slechtste er van af bij Higler. Fijn dat hij ons enorm heeft gematst. Ik heb het niet terug gezien na het Kuipbezoek.
 

Abubakari

Well-known member
Mooi, dan zijn wij weer een topclub dit jaar. Vorig jaar kwamen we van alle eredivisieclubs het aller slechtste er van af bij Higler. Fijn dat hij ons enorm heeft gematst. Ik heb het niet terug gezien na het Kuipbezoek.
Het is niet dat alleen ik dat vind, bij Studio Sport benoemden ze die gevallen en zeiden ze dat Feyenoord de scheids aardig mee had.

Maar wel fijn voor je dat het Feyenoord een keer mee zit na tijdrekkende tegenstanders, tegenstanders die de hele tijd maar counteren, een Heerenveen keeper die uitgerekend in de Kuip weer zo nodig goed moet keepen, een loepzuivere treffer tegen NEC die, weliswaar volgens de regels, wordt afgekeurd en weet ik veel waar je je in het verleden wel niet over beklaagd hebt.😄
 

Jacco

Well-known member
Grote blunders van de scheids waren het nu ook weer niet. Dit resultaat moet Twente zichzelf aanrekenen.
Een aantal beslissingen die je op meerdere manieren kunt nemen vielen allemaal in het voordeel van Feyenoord uit.
Dat gebeurt gewoon weleens in een wedstrijd.
uiteindelijk moet je de scheids gewoon geen aanleiding geven.
 
Bovenaan