Prima toch. Zolang PSV maar niet wintWat een slechte wedstrijd zeg in Heerenveen.
Domme vrije trap weggegeven, domme rode kaart.
Wil nog wel eens zien of dit ook rood was als een Feyenoorder de overtreding had gemaakt.
Het wordt tijd dat Heerenveen breekt met de traditie dat ze kansloos verliezen van Ajax...Laat FC Utrecht dan ook maar met een traditie breken dat ze altijd verliezen van PSV.
Het wordt tijd dat Heerenveen breekt met de traditie dat ze kansloos verliezen van Ajax...
Vandaag werden ze wel flink gematst, van Wolfswinkel had bij 0-0 een penalty moeten krijgen, geel voor Kökcü had ook rood kunnen zijn. Maar goed, Higler vind ik echt een klotescheidsrechter, sinds ik hem vorig jaar een paar keer bij Cambuur gezien heb. Echt een topclub helpertje.Want Feyenoord is de laatste weken echt enorm bevoordeeld door de arbitrage, bedoel je?
Je hebt liever dat Feyenoord volgende week van AZ verliest zodat Ajax geen eerste kan worden of bedoel je iets anders?Blijf maar een weekje vierde. Langer vind ik ook prima.
Vandaag werden ze wel flink gematst, van Wolfswinkel had bij 0-0 een penalty moeten krijgen, geel voor Kökcü had ook rood kunnen zijn. Maar goed, Higler vind ik echt een klotescheidsrechter, sinds ik hem vorig jaar een paar keer bij Cambuur gezien heb. Echt een topclub helpertje.
Je hebt liever dat Feyenoord volgende week van AZ verliest zodat Ajax geen eerste kan worden of bedoel je iets anders?
Het is niet dat alleen ik dat vind, bij Studio Sport benoemden ze die gevallen en zeiden ze dat Feyenoord de scheids aardig mee had.Mooi, dan zijn wij weer een topclub dit jaar. Vorig jaar kwamen we van alle eredivisieclubs het aller slechtste er van af bij Higler. Fijn dat hij ons enorm heeft gematst. Ik heb het niet terug gezien na het Kuipbezoek.
Vitesse stelt er trouwens ook een fraai stel tegenover.Zuid-Europees vreemdenlingenlegioen is het