Speelronde 9

Hups

  • Heerenveen

    Stemmen: 4 33,3%
  • PSV

    Stemmen: 2 16,7%
  • Fortuna

    Stemmen: 4 33,3%
  • Heracles

    Stemmen: 2 16,7%
  • Alle opties hierboven

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    12

Maasveld

Well-known member
Pingel van PSV was pas echt een lachertje. Overtreding was zelfs andersom en ik dacht ook even dat de VAR ingreep om aan te geven dat het mogelijk rood moest zijn voor die PSV'er voor het over de bal heen trappen.
Echt stoppen met die VAR
Haha, rare jongens die Twenten.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Nu Emmen weer rood, net als bij Heerenveen en Feyenoord echt nul opzet, maar wel rood.
 

Maasveld

Well-known member
Ik zie de beelden nu, dit is gewoon een duidelijke rode kaart. Svensson mag van geluk spreken dat hij nog op kan staan.
 

Joost

Well-known member
Nu Emmen weer rood, net als bij Heerenveen en Feyenoord echt nul opzet, maar wel rood.
Of het nu opzet of onkunde is, zowel bij Heerenveen als Feyenoord missen ze de bal en zetten ze hun noppen in hun tegenstander. Bij Emmen lijkt hij me een duw te krijgen, die vind ik echt overdreven.

De penalty voor PSV vond ik belachelijk. Die van Twente vind ik lastig te beoordelen. Als hij op zn bovenarm komt kan het geen strafschop zijn, als de bal tegen het uitgestoken stuk is dan is de penalty terecht.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Eens Joost. Gewoon rood voor Dewaele. Veel te laat en veel te lomp.

Die penalty voor Feyenoord was echt het lachertje van het weekend. Mijn hemel.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik vond de rode kaarten van Feyenoord en Heerenveen ook terecht hoor, maar die van Emmen leek wat ongelukkig.
 

Batigoal

Well-known member
Lekker hoor. Dagje op pad dus niks van gezien en aan het eind van de dag heeft Ajax met 5-0 gewonnen en is het ook nog 2 punten uitgelopen op PSV en Vitesse.
 
Bovenaan