Oei, dan mogen we geen kritiek hebben, als witte man zijndeIemand met heel veel puntjes.
Oei, dan mogen we geen kritiek hebben, als witte man zijndeIemand met heel veel puntjes.
Haha, rare jongens die Twenten.Pingel van PSV was pas echt een lachertje. Overtreding was zelfs andersom en ik dacht ook even dat de VAR ingreep om aan te geven dat het mogelijk rood moest zijn voor die PSV'er voor het over de bal heen trappen.
Echt stoppen met die VAR
Ik ben niet wit. Dus ik voel me niet aangesproken.Oei, dan mogen we geen kritiek hebben, als witte man zijnde
Ik ben niet wit. Dus ik voel me niet aangesproken.
De mindere zichtbare baard is anders niet zo wit.Je baard is anders wel wit, dat telt ook.
Sinds wanneer is een trap op de achilleshiel afhankelijk van opzet?Nu Emmen weer rood, net als bij Heerenveen en Feyenoord echt nul opzet, maar wel rood.
Hij gaat niet het duel in om Svensson te trappen. Dan zou het opzet zijn. Nu is hij net te laat en met de VAR krijg je dan rood.Sinds wanneer is een trap op de achilleshiel afhankelijk van opzet?
Dat doet toch niets af van de overtreding?Hij gaat niet het duel in om Svensson te trappen. Dan zou het opzet zijn. Nu is hij net te laat en met de VAR krijg je dan rood.
Het komt heeeeeeeeeel zelden voor dat iemand een duel ingaat om zijn tegenstander te trappen.Hij gaat niet het duel in om Svensson te trappen. Dan zou het opzet zijn. Nu is hij net te laat en met de VAR krijg je dan rood.
Zuid-Amerika, 23x per duelHet komt heeeeeeeeeel zelden voor dat iemand een duel ingaat om zijn tegenstander te trappen.
Of het nu opzet of onkunde is, zowel bij Heerenveen als Feyenoord missen ze de bal en zetten ze hun noppen in hun tegenstander. Bij Emmen lijkt hij me een duw te krijgen, die vind ik echt overdreven.Nu Emmen weer rood, net als bij Heerenveen en Feyenoord echt nul opzet, maar wel rood.