Speelronde 9

Hups

  • Heerenveen

    Stemmen: 4 33,3%
  • PSV

    Stemmen: 2 16,7%
  • Fortuna

    Stemmen: 4 33,3%
  • Heracles

    Stemmen: 2 16,7%
  • Alle opties hierboven

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    12

JMD

Well-known member
Zowel de pingel van PSV als die van Twente sloegen echt helemaal nergens op. Waar moet Gakpo in hemelsnaam heen met zijn arm, hij maakt zich al zo klein mogelijk.
 

gevegt

Well-known member
Zowel de pingel van PSV als die van Twente sloegen echt helemaal nergens op. Waar moet Gakpo in hemelsnaam heen met zijn arm, hij maakt zich al zo klein mogelijk.
Volgens Andy uit Haarlem draaide hij juist met zijn arm naar de bal toe en was het dus meer dan terecht een strafschop.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dit was niet best vandaag, maar dan nog kreeg je ook met 10 man dikke kansen. Van Bergen is echt het scoren verleerd. Na die domme rode kaart van Dewaele is het heel veel achteruitlopen. De wissel van Jansen vind ik dan ook wel wat angstig en je haalt meteen de angel uit het eigen aanvalsspel.

Maar goed. Voorheen verloor je deze duels vaak en nu op karakter toch een punt. Volgende week bij ADO moet er echter wel gewonnen worden.
 

JMD

Well-known member
Volgens Andy uit Haarlem draaide hij juist met zijn arm naar de bal toe en was het dus meer dan terecht een strafschop.
Volgens de regels is het idd een penalty, maar die regels slaan nergens op bij zo'n situatie. Maar goed, dat zeggen we natuurlijk al weken, en je ziet elk weekend wel een aantal van dit soort penalty's.
 

gevegt

Well-known member
Volgens de regels is het idd een penalty, maar die regels slaan nergens op bij zo'n situatie. Maar goed, dat zeggen we natuurlijk al weken, en je ziet elk weekend wel een aantal van dit soort penalty's.
Zoals gewoonlijk mis je mijn punt.
 

De Groene Scout

Well-known member
Pingel van PSV was pas echt een lachertje. Overtreding was zelfs andersom en ik dacht ook even dat de VAR ingreep om aan te geven dat het mogelijk rood moest zijn voor die PSV'er voor het over de bal heen trappen.
Echt stoppen met die VAR
 

Maasveld

Well-known member
Volgens de regels is het idd een penalty, maar die regels slaan nergens op bij zo'n situatie. Maar goed, dat zeggen we natuurlijk al weken, en je ziet elk weekend wel een aantal van dit soort penalty's.
Dan slaat de penalty dus wel ergens op.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Pingel van PSV was pas echt een lachertje. Overtreding was zelfs andersom en ik dacht ook even dat de VAR ingreep om aan te geven dat het mogelijk rood moest zijn voor die PSV'er voor het over de bal heen trappen.
Echt stoppen met die VAR
De VAR had nooit mogen ingrijpen iig. Wie was dat?
 
Bovenaan