Dat hebben ze al gedaan.Zou mooi zijn als de volledige top 3 verliest.
Hup Sparta!
Voornamelijk aan het eind. Een overwinning veilig proberen te stellen, dat zie je wel vaker. Die twee koppen die op het veld gehecht moesten worden, daar zat denk ik weinig wedstrijd doodmaken bij…Ik dacht dat Portugezen goed waren in wedstrijden doodmaken...maarruh petje af Vitesse.
Voornamelijk aan het eind. Een overwinning veilig proberen te stellen, dat zie je wel vaker. Die twee koppen die op het veld gehecht moesten worden, daar zat denk ik weinig wedstrijd doodmaken bij…
Nou dat bedoel ik dus. Ik ben vooral echt kwaad over die twee tegengoals en de hoeveelheid slechte passes. Maar dat de wedstrijd in de tweede helft en vooral blessuretijd eigenlijk alleen maar stilgelegen heeft, was ook niet echt bevorderlijk voor mijn gemoedstoestand.49 minuten zuivere speeltijd. 😂
Het verschil van scheidsrechters is gewoon te groot.Nou dat bedoel ik dus. Ik ben vooral echt kwaad over die twee tegengoals en de hoeveelheid slechte passes. Maar dat de wedstrijd in de tweede helft en vooral blessuretijd eigenlijk alleen maar stilgelegen heeft, was ook niet echt bevorderlijk voor mijn gemoedstoestand.
Hoe die man het tot de tv heeft geschopt is ook een raadsel.Haha, die Milan van Dongen laat zich wel kennen zeg. Blijft maar doorzeuren over het tijdrekken van Vitesse.
Bekende vader... Scheelt een hoop. Zijn halfbroer is op die manier ook binnengekomen bij de NOS, maar die is wel beter.Hoe die man het tot de tv heeft geschopt is ook een raadsel.
Dat viel mij net ook op.Bijlow stond ook niet heel lekker opgesteld bij de 2-1.
Met zijn zeurderige vragen bij Oranje vind ik die Stekelenburg langzaamaan Bert Maalderink II worden.Bekende vader... Scheelt een hoop. Zijn halfbroer is op die manier ook binnengekomen bij de NOS, maar die is wel beter.
Maalderink was 10x beter.Met zijn zeurderige vragen bij Oranje vind ik die Stekelenburg langzaamaan Bert Maalderink II worden.
Kennor!Dat viel mij net ook op.