Ja, de overtuigende zeges op Go Ahead Eagles en Sparta maken wel indruk. En thuis slechts met 0-4 van Feyenoord verliezen, dat is maar weinigen gegund.In Amsterdam worden ze al zenuwachtig.
Gelukkig wel. Hadden natuurlijk Europees uit gespeeld. Eind van de maand spelen ze na Europees voetbal uit bij Ajax..Strontmazzel dat ze thuis mochten #KNPB
Commercie. AZ heeft van de week een 3e tenue gepresenteerd en daarom speelden ze daar vandaag in.Snapte er ook niks van, waarom speelden ze in het paars?
Ik word daar echt gek van. Je speelt in je eigen kleuren, en enkel als dat niet kan trek je een ander tenue aan.Commercie. AZ heeft van de week een 3e tenue gepresenteerd en daarom speelden ze daar vandaag in.
Dat zijn ook allemaal topploegen, dus niet zo gek. De enige Nederlandse ploeg waar we makkelijk van hebben gewonnen is Ajax.Ja, de overtuigende zeges op Go Ahead Eagles en Sparta maken wel indruk. En thuis slechts met 0-4 van Feyenoord verliezen, dat is maar weinigen gegund.
Ben ik het helemaal mee eens. AZ moet gewoon in rode shirts spelen tenzij het niet kan.Ik word daar echt gek van. Je speelt in je eigen kleuren, en enkel als dat niet kan trek je een ander tenue aan.
Wat een jaren 60 gedachte.Ik word daar echt gek van. Je speelt in je eigen kleuren, en enkel als dat niet kan trek je een ander tenue aan.
Dan staat PSV vast een heel eind voor op Ajax.Dat zijn ook allemaal topploegen, dus niet zo gek. De enige Nederlandse ploeg waar we makkelijk van hebben gewonnen is Ajax.
We geven ze een kleine voorsprong, hebben ze ook nog het idee dat ze een beetje meedoen.Dan staat PSV vast een heel eind voor op Ajax.
Net als vorig seizoen?We geven ze een kleine voorsprong, hebben ze ook nog het idee dat ze een beetje meedoen.