Speelronde 7 Toppers & Krakers all over the Eredivisie Place!

Wie wordt de man van het weekend?

  • Uldrikis (Yeah right)

  • Bergwijn

  • Odgaard

  • Guus Til

  • Gimenez

  • Noppert

  • Vlappie

  • Pepi

  • Burak Yilmaz

  • Gözöbüyük

  • Tadic

  • Karlsson

  • Xavi S

  • Bijlow

  • Muhren

  • Lidberg

  • Kramer

  • Boere


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Pascallovic

Well-known member
Mooi die massale ontlading in het Philips stadion door massaal het Feyenoord goaldeuntje na afloop in te zetten om hun spelers die alles hebben gegeven te bedanken.
 

JMD

Well-known member
Gefeliciteerd, JMD.

Leuke pot, teleurstellende uitslag.
Thanks. Dank je wel.
Het is wel verdiend (zeg ik subjectief natuurlijk), maar bij de 4-3 was het natuurlijk geen corner. Maar soms heb je zo'n mazzeltje. Zowel bij de 2-1 als 3-3 wil ik wel eens de herhaling terugzien, in de aanloop daar naartoe imo steeds een overtreding.

Grote winnaar overigens vooral de neutrale kijker. Wat een pot.
 

JMD

Well-known member
Mooi die massale ontlading in het Philips stadion door massaal het Feyenoord goaldeuntje na afloop in te zetten om hun spelers die alles hebben gegeven te bedanken.
Is volgens mij standaard bij een goal tegen Feyenoord, hoor dat bij veel clubs. Ik zat ooit in de Kuip bij Feyenoord - Twente, en na de goal van de Tukkers ging het uitvak los met dat deuntje.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Wat een pot in Eindhoven zeg.

En Heerenveen wint van Twente, we degraderen niet!
 

Pascallovic

Well-known member
Is volgens mij standaard bij een goal tegen Feyenoord, hoor dat bij veel clubs. Ik zat ooit in de Kuip bij Feyenoord - Twente, en na de goal van de Tukkers ging het uitvak los met dat deuntje.
Als je na 15 wedstrijden weer eens een topper wint en in eigen huis speelt, is niet het eerste wat ik na het laatste fluitsignaal zou doen uit totale euforie het Feyenoord deuntje inzetten.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Thanks. Dank je wel.
Het is wel verdiend (zeg ik subjectief natuurlijk), maar bij de 4-3 was het natuurlijk geen corner. Maar soms heb je zo'n mazzeltje. Zowel bij de 2-1 als 3-3 wil ik wel eens de herhaling terugzien, in de aanloop daar naartoe imo steeds een overtreding.

Grote winnaar overigens vooral de neutrale kijker. Wat een pot.
Het is zeker verdiend, PSV was een uur duidelijk beter. Dit Feyenoord mist nog volwassenheid en dat is ook logisch. Uiteindelijk komt wel een beetje uit wat ik voorafgaand aan deze pot al gezegd heb. PSV profiteerde goed en speelde met het mes tussen de tanden. Sangare man van de wedstrijd.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Mario

Well-known member
Mooi, dit hadden we even nodig. Wel weer veel tegengoals, maar ik had wel al een doelpuntrijk duel verwacht.
 

Batigoal

Well-known member
Gefeliciteerd PSV'ers! Zeer vermakelijke wedstrijd gezien. Verdiende zege voor PSV, al is het voor Feyenoord wel zuur dat het geen corner was. Blijft bijzonder dat dat niet mag worden teruggedraaid middels de VAR.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Schijtziek van hoe je uiteindelijk verliest uit een onterechte corner. Verder floot de scheidsrechter natuurlijk erg goed en dit soort foutjes zijn niet gek.

Toch een beetje pech dat Arsenal - PSV niet doorging. Niet dat Feyenoord een vermoeide indruk maakte, maar ik denk dat PSV anders toch meer moeite had gehad om ons zo onder druk te zetten. Gewoon uitstekend gedaan waardoor naarboven komt dat ons elftal nieuw, jong en niet ingespeeld is.

In de strijd om de tweede plaats is dit een pijnlijke nederlaag. Nu zorgen dat je het tegen AZ en FC Twente beter gaat doen en bij kan blijven. Tussendoor nog wat Europese wedstrijden om door te ontwikkelen. Genoeg potentie in de selectie, maar in deze wedstrijd is het zeker nog niet genoeg.
 

Jacco

Well-known member
Zure nederlaag voor Twente.
In de eerste 20 minuten had er meer dan 1 keer gescoord kunnen en moeten worden. De lat en Noppert voorkwamen dit.
En dan zul je altijd zien dat de tegenstander hun eerste kans wel afmaakt.
Daarna kwam Twente veel moeilijker tot kansen, en was Heerenveen gevaarlijker uit de counter.
Al met al is 2-1 niet onterecht.
Beide ploegen speelden met veel intensiteit; dat maakte het wel leuk om naar te kijken.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

Batigoal

Well-known member
Eens. Denk alleen dat dat is omdat je anders terug kan blijven kijken tot x minuten geleden.
Een directe aanleiding van een corner vind ik wel een goeie reden eigenlijk om een goal af te keuren. Mocht de bal zijn uitverdedigd dan geldt het niet meer.
 
Bovenaan