Thanks. Dank je wel.Gefeliciteerd, JMD.
Leuke pot, teleurstellende uitslag.
Is volgens mij standaard bij een goal tegen Feyenoord, hoor dat bij veel clubs. Ik zat ooit in de Kuip bij Feyenoord - Twente, en na de goal van de Tukkers ging het uitvak los met dat deuntje.Mooi die massale ontlading in het Philips stadion door massaal het Feyenoord goaldeuntje na afloop in te zetten om hun spelers die alles hebben gegeven te bedanken.
Als je na 15 wedstrijden weer eens een topper wint en in eigen huis speelt, is niet het eerste wat ik na het laatste fluitsignaal zou doen uit totale euforie het Feyenoord deuntje inzetten.Is volgens mij standaard bij een goal tegen Feyenoord, hoor dat bij veel clubs. Ik zat ooit in de Kuip bij Feyenoord - Twente, en na de goal van de Tukkers ging het uitvak los met dat deuntje.
Het is zeker verdiend, PSV was een uur duidelijk beter. Dit Feyenoord mist nog volwassenheid en dat is ook logisch. Uiteindelijk komt wel een beetje uit wat ik voorafgaand aan deze pot al gezegd heb. PSV profiteerde goed en speelde met het mes tussen de tanden. Sangare man van de wedstrijd.Thanks. Dank je wel.
Het is wel verdiend (zeg ik subjectief natuurlijk), maar bij de 4-3 was het natuurlijk geen corner. Maar soms heb je zo'n mazzeltje. Zowel bij de 2-1 als 3-3 wil ik wel eens de herhaling terugzien, in de aanloop daar naartoe imo steeds een overtreding.
Grote winnaar overigens vooral de neutrale kijker. Wat een pot.
Eens. Denk alleen dat dat is omdat je anders terug kan blijven kijken tot x minuten geleden.Blijft bijzonder dat dat niet mag worden teruggedraaid middels de VAR.
Een directe aanleiding van een corner vind ik wel een goeie reden eigenlijk om een goal af te keuren. Mocht de bal zijn uitverdedigd dan geldt het niet meer.Eens. Denk alleen dat dat is omdat je anders terug kan blijven kijken tot x minuten geleden.